וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מציעה כסף למי שימצא באג באבטחה

30.10.2014 / 15:33

הרשת החברתית מעמידה 300 אלף דולר בתחרות להגנה מהאקרים, ולמה כל כך קשה להשיג טלפונים במכירה מוקדמת. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכינים את המזומנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

פייסבוק רוצה לעשות את האינטרנט מקום בטוח יותר, והיא מוכנה לשלם על כך. הרשת החברתית בשיתוף עם USENIX Association is the Advanced Computing Systems Association, ארגון המתמחה בלמידה של UNIX, מוכנים לשלם עד 300,000 דולר בתחרות ה-Internet Defense Prize.

במסגרת התחרות, פייסבוק ו-USENIX יבחנו את החברות ויראו אם הם תורמים לאבטחה של האינטרנט, במיוחד בתחום ההגנה ומניעה של פריצות האקרים. ב-2013 החברה שזכתה קיבלה 50,000$ וכעת נראה שהתמריץ עלה.

במקביל פייסבוק משיקה כלי אבטחה חדש בשם osquery, שהוא בקוד פתוח וכבר עלה ל-Github, הכלי יאפשר למצוא פגיעות במערכות האבטחה המובילות, ועל כל פגיעת אבטחה החברה תיהיה מוכנה לשלם 2,500$.

להעביר חפצים לתוך המחשב

HP מציגה מחשב שמאפשר לקחת עצמים מהעולם האמיתי ו"להעביר" אותם למחשב, ולהיפך. המחשב שנקרא Sprout
מגיע עם סורק תלת ממדי, ומצלמות מיוחדות המאפשרות לסרוק עצמים מן העולם האמיתי לכדי מודלים תלת מימדים במחשב.

אחרי שמיקרוסופט שיחררה משהו דומה עם הקינקט שלה,
תורה של HP להיכנס לתחום. המחשב החדש מציג גם מקרן מיוחד שמאפשר מסך מגע וירטואלי שמסוגל לקבל עד 20 אצבעות. מדובר במאין פתרון All In One עבור מעצבים מתחילים. לפי HP, את הדגם התלת מימדי יהיה אפשר לסרוק בהמשך גם באופן שיאפשר הדפסה תלת מימדית.

המחשב יכלול מסך בגדול 23 אינץ' ברזולוציה של 1080P והסריקה תתאפשר רק על מערכות ווינדוס 8 ומעלה. המחיר לצרכן הוא 1,899$, לא כל כך זול, אך אם המחשב עושה כל מה שהוא מתיימר לעשות, מדובר בפתרון יחסית נוח למעצבים ומודליסטים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

יוטיוב מביאה בשורה לגיימרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יוטיוב יוצאת לחנות של סוני ומאפשרת למשתמשיה העלאת סרטוני גיימפליי בלחיצת כפתור, הישר משלט ה-DualShock 4. העלאת הסרטון עצמו היא עד 1080P. כמו כן יש אפשרות לערוך סרטון לאחר העלאתו.

האפליקציה תאפשר גם צפייה בקליפים מיוטיוב עצמה עד 1080P ועד איכות 5.1 בקול דרך הקונסולה. והיא זמינה לכל בעלי ה-PS4 בחינם כעת.

צרות במכירות מוקדמות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשים להשגה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנקסוס 6 יוצא לדרך, ה-OnePlus One לעמותו מתעכב. גוגל פתחה באתר שלה את האפשרות להזמין את הנקסוס 6, והמלאי כבר אזל. כמו שחברה הבטיחה בעת השקת המכשיר, החל מאתמול בערב המכשיר היה ניתן להזמנה מוקדמת, וכצפוי המלאי היה מוגבל מאוד. רבים מהמשתמשים שניסו להזמין את המכשיר גילו שהמלאי אזל.

אלו שהצליחו להזמין אותו בכל זאת, פשוט לחצו על רענון מתמיד של הדף. או שהמחיר הגבוה של 650$ לדגם הבסיסי לא הרתיע את הלקוחות, או שלגוגל היה מלאי יחסית מוגבל, בכל מקרה לא היה קל להזמין אותו מן האתר.

ההזמנות פתוחות רק לארה"ב והטאבלט של HTC, הנקסוס 9, נראה שעדיין במלאי. הנקסוס 6 צפוי להגיע לחנויות בסט ביי ביחד עם יציאת הנקסוס 9 ב-3 לנובמבר, אז מי שלא הצליח להזמין דרך האינטרנט לא צריך להתייאש.

בינתיים, מכשיר אחר גם עושה חיים קשים בהזמנה מוקדמת. ב-27 עלה ה-OnePlus One להזמנה למשך שעה אחת בלבד לכולם, כמו שכבר דווחנו, אך עקב העומס הרב האתר קרס ורבים לא הצליחו להזמין את המכשיר הנחשק. בעקבות זאת פירסמה החברה התנצלות בבלוג שלה, והוסיפה תאריך חדש לרכישה ישירה עם הבטחה שהתאריך (17 בנובמבר) רחוק מספיק כדי שהחברה תתארגן שדברים כאלו לא יקרו שוב. עדיין אפשר להזמין את המכשיר על ידי הזמנות כמו מקודם.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully