וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: מה קורה ללוחמת שצועדת 10 שעות במשחק סקיירים?

2.11.2014 / 16:47

אחרי ההצלחה של הסרטון "10 שעות של בחורה הולכת בניו יורק", שתיעד את ההטרדות המיניות שהן מנת חלקן של נשים במרחב הציבורי, מגיעה הפארודיה הגיקית

צילום מסך

הסרטון "10 שעות של הליכה ברחובות ניו יורק בתור אישה", שעלה ליוטיוב בשבוע שעבר, כבר הספיק להפוך לקאלט. מדובר בסרטון שבו אישה צועדת במשך 10 שעות ברחובות ניו יורק, כשהיא מתעדת במצלמה נסתרת את ההערות וההטרדות שהיא סופגת בדרך מצד העוברים והשבים הזכרים. לדברי יוצרי הסרטון, הושמעו כלפיה מעל 100 אמירות מטרידות במהלך הצילומים - לא כולל שריקות, קריצות ושאר מחוות לא-מילוליות. הגברים המטרידים משתייכים למגזרים שונים ומעמדות שונים - יוצרי הסרטון מדגישים כי ה"צעדה" נעשתה בשכונות מכל מיני סוגים בעיר, ובכולן נמצאו גברים מטרידים.

כמעט 30 מיליון צופים כבר ראו את הסרטון בתוך כמה ימים, אינסוף דיונים נערכו סביבו (מה נחשב הטרדה ומה סתם פנייה ידידותית?) ועכשיו מתחילות להגיע הפארודיות. כבר למחרת פרסום הסרטון המקורי עלה לרשת סרטון תגובה של אתר ההומור Funny or Die, שנקרא "10 שעות של הליכה ברחובות ניו יורק בתור גבר". בסרטון מופיע גבר, לבוש בדיוק באותם בגדים וצועד ברחוב באותו אופן, רק שבמקום לספוג הטרדות מיניות והערות משפילות - הוא מקבל הערות שמתאימות לגבר לבן עם פריבילגיות: אנשים מציעים לו עבודה, צועקים עליו שהוא בוגר הארוורד, מבקשים ממנו להדליק מנגל וכופים עליו לעשות "כ??יף" במשך 5 דקות רצופות. לבסוף הם מלבישים אותו בבגדי מלך ונושאים אותו בתשואות במורד הרחוב.

פארודיה נוספת היא "10 שעות של הליכה בסקיירים בתור אישה בשריון חושפני", הסרטון שמופיע בתחילת הכתבה. סקיירים הוא משחק מחשב בסגנון עולם פתוח, בו הדמויות שמייצגות את השחקנים מסתובבות באופן חופשי בעולם הסקיירימי. בפארודיה, אישה צועדת ברחובות המשחק באופן דומה לזה שבסרטון המקורי, והדמויות השונות צועקות לעברה משפטים אופייניים מתוך המשחק כמו "ניסית לעבוד כשכירת חרב? אולי זה יתאים לך" ו-"פעם הייתי הרפתקן בדיוק כמוך" ("...אבל אז חטפתי חץ בברך"). אפילו הדרקון צועק לעברה דברים לא ברורים.

בסוף הסרטון מפנים היוצרים את הגולשים לצפות בסרטון המקורי, כי מדובר בסרטון חשוב ומה שהוא מתעד הוא לא משחק וידיאו.

וזו הפארודיה הגברית:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully