וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנו לעצמכם ענן לחג

5.11.2014 / 14:46

תקופת החגים בארצות הברית מתקרבת ושירותי האחסון יוצאים במבצעים: מיקרוסופט חוברת לדרופבוקס ואמזון מציעה תמונות בלי הגבלה למנויים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיקרוסופט מרחיבה את יכולות הענן שלה. מאז שהוחלף בפברואר האחרון המנכ"ל סטיב באלמר בסאטיה נאדלה, מיקרוסופט מנסה לזכות בלבם של הלקוחות מחדש. רק לפני שבוע הכריזה שמשתמשי שירות הענן שלה One Drive ישודרגו ללא תוספת עלות לנפח בלתי מוגבל, ואתמול פורסם שיתוף פעולה חדש של החברה עם חברת האיחסון Dropbox.

ההסכם, כך דווח בבלוגים של מיקרוסופט ו-Dropbox יתרום בעיקר למשתמשי המובייל בדגש על משתמשי האייפד. מאז הכרזת חבילת תוכנות Office לאייפד בתשלום, לא הרבה לקוחות התלהבו מהשירות החדש. בעוד גוגל ו-Dropbox מאפשרות נפח התחלתי חינמי למשתמשים מתחילים, מיקרוסופט דורשת תשלום חודשי קבוע מתחילת השימוש.

נראה שמיקרוסופט מנסה לחזר אחרי משתמשי ה-iOS באמצעות שיתוף קבצים מ-Dropbox בנוסף לשירות הענן שלה. Dropbox מצידה תאפשר לערוך קבצי Office מתוך האפליקציה שלה. בעוד הגישה לקבצי Dropbox מתוך האייפד היא נוחה ופשוטה, עריכה של קובץ Office מתוך Dropbox תבקש מן המשתמש הורדה של התוכנה הרלוונטית של מיקרוסופט כמו Word, Excel ו-PowerPoint.

השירות יגיע עם עידכון לאפליקציות הרלוונטיות ל-iOS ויעודכן גם לאנדרואיד בשבועות הקרובים. שימוש באפליקציות ווב, יוטמע במהלך החצי הראשון של 2015.

אמזון רוצה לפרגן לכם בענן, אבל רק אם אתם מנויים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ענקית הסחר האלקטרוני אמזון מחפשת תמריצים נוספים לגרום למשתמשיה לעבור לשירותי הפריים של החברה. מנויי הפריים מקבלים משלוח מהיר של עד 48 שעות בלבד בתוך ארה"ב, גישה למאגר הסרטים והסדרות העצום של החברה המונה מעל 40,000 פריטים, גישה למאגר הספרים המונה מעל חצי מיליון פריטים ועוד.

מי שגם שמחזיק את אחד ממכשיריה של אמזון כמו הטאבלטים של הקינדל, הטלפון Fire Phone, סטרימר ה-Fire TV או הדונגל החדש של החברה ה-Fire Stick יהיה זכאי לגישה לענן של אמזון גם מהם. מי שלא הצטייד בחומרה של אמזון יכול להוריד אפליקציה יעודית ל-iOS ולאנדרואיד.

בהודעה ששיחררה אמזון באתר הרישמי שלה הוכרז שכעת אמזון משדרגת שירות אחסון התמונות שלה ומאפשרת למשתמשי הפריים לקבל נפח בלתי מוגבל לתמונות. השירות יעובד במכשיריה של החברה או באפליקציות היעודיות.
השירות אמזון פריים עולה 99$ לשנה, ניתן לבטלו בכל מועד והוא אינו זמין בארץ.

כעת שכל חברה נלחמת על הלקוחות שלה ומשדרגת אותם כמעט בחינם לנפחים ללא הגבלה יתכן שנראה הורדת מחירים גם בשירותים של החברות הגדולות כמו גוגל ואפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully