וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפון הבא יהיה תלת ממדי?

6.11.2014 / 16:02

דיווחים בסין טוענים כי אפל עובדת על תצוגת תלת ממד, ובינתיים וירוס חדש מאיים על האייפונים. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצטרכו להחליף את הפאנלים במכשיר הבא?/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמועה חדשה טוענת כי אפל עובדת על אייפון תלת מי
מדי. תלת ממד זה לא עניין חדש בעולם הסמארטפונים, ולא מזמן הציגה אמזון את הניסיון שלה לטלפון המכיל טכנולוגיית תלת-ממד ה-Fire Phone, שבינתיים נחשב לכישלון גדול במכירות.

כעת, לפי דיווחים של האתר 9to5mac, אפל עובדת על טכנולוגיה חדשה שתאפשר למסכים עצמם להציג מידע בתלת ממד. עוד לא ברור איך בדיוק זה יעבוד, והאם זה יצריך שינוי כללי בממשק ה-iOS המוכר. באתר מדווחים שאפל תצטרך להחליף את הפאנלים שלה שכן טכנולוגיית ה- In-Cell הקיימת לא תתאים לתלת מימד ויש לעבוד לפאנל של חברת TPK. המידע נלקח מהאתר הסיני UDN ולא ברורה מידת האמינות שלו, אך נמסר ש-TPK עובדת כרגע על סבב גיוסים בעקבות הוראות מהבוסית החדשה, אפל.

למי שרוצה תלת ממד בטלפונים - זה אפשרי כבר היום. המצלמה הקדמית של הסמארטפון יכולה לעקוב אחרי הפנים שלנו ולהציג לנו דמויות תלת ממדיות על המסך השטוח. זה עוד רחוק ממושלם, אבל מי שרוצה לנסות מוזמן להוריד אפליקציה לאייפון בשם i3D שעובדת לא רע עוד מ-2011 ופותחה על ידי אוניברסיטת Joseph Fourier שעושה בדיוק את זה.

וירוס מאיים לגנוב מידע מאייפונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם הורדתם אפליקציה מחנות לא חוקית למק - היזהרו לא לחבר אליו אייפון עם כבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת האבטחה Palo Alto Networks גילתה נוזקה חדשה בשם "Wire Lurker", שמשפיעה על מחשבי המק אך עלולה לפגוע גם בכשירי ה-iOS שמתחברים אליו בכבל USB. בבלוג החברה מסופר שמקור הנוזקה הוא בחנות האפליקציות הפרוצות הסינית למק בשם Maiyadi.

לפי הדיווחים, מעל 400 אפליקציות בחנות של המק נפגעו בנוזקה ומשתמשים רבים הורידו אותן. הנוזקה עצמה לא משפיעה ישירות על המק אלא "אורבת" (ומכאן מקור השם Lurker) למכשירי ה-iOS שמתחברים לאותו המק. לאחר החיבור דרך כבל USB, הנוזקה מותקנת על מכשיר האייפון או האייפד (גם אם הוא לא פרוץ) ומאפשרת לגנוב את ספר הטלפונים, לקרוא הודעות iMessage ולקבל עידכונים מהתוקפים באופן קבוע. עוד לא ברור מהי מטרת העידכונים, איך החוקרים מדווחים שהנוזקה מתעדכנת באופן קבוע, אולי על מנת לאפשר לה לפגוע באופן חמור יותר.

כרגע לא ידוע אם ומתי אפל יוציאו תיקון לנוזקה, בינתיים מומלץ לא להוריד אפליקציות בחנויות שהם לא של אפל ולא לחבר את האייפון או האייפד למחשבי מק לא מוכרים.

טינדר תגבה כסף על האפשרות להתחרט

אפליקציות הדייטים והסטוצים טינדר מתחילה לגבש מודל עסקי, ותציע שירותי פרימיום בתשלום. בראיון מצולם שערך מנכ"ל טינדר היוצא, שון ראד עם האתר TechCrunch אתמול, נחשפו שירותי הפרימיום של האפליקציה. בראיון הוסבר על שירות Undo חדש, שיאפשר להתחרט ולהחזיר התאמה שנשלחה בטעות לצד שמאל, כלומר המשתמש הכריז שאינו מעוניין בה, בחזרה.

ראד עצמו בוודאי ירצה לעשות Undo לכמה דברים. בסמוך לראיון הוא הודח מהחברה בעקבות פרשת הטרדה מינית.

עוד שירות למנויים המשלמים יהיה Passport, שמאפשר למצוא זיווגים גם מחוץ לאזור הגאוגרפי שלהם. מה שפיצ'ר ה-Passport השני מאפשר הוא בעצם צ'אט חצי אנונימי עם משתמשים שהסיכוי שנפגוש אותם נמוך יחסית והאינטרקציה שלנו איתם תהיה אך ורק על בסיס משיכה פיזית.

השירותים החדשים, שיקראו Tinder Plus, יעלו בין דולר אחד ל-20 והם בבדיקות כרגע במדינות גרמניה ברזיל ובריטניה כדי לבדוק כמה אנשים יהיו מוכנים לשלם עליהם.

עוד באותו נושא

בעקבות פרשת ההטרדה המינית: מנכ"ל טינדר הודח מתפקידו

לכתבה המלאה

פאדיחת המיקרוסופט של מגישי CNN

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יד פרצוף מיקרוסופט. צילומסך טוויטר @adamUCF/מערכת וואלה!, צילום מסך

המדיה עדיין לא מקבלת את קימו של ה-surface של מיקרוסופט. לפחות לא בפריים טיים. לאחר שדווח ששדרני הספורט של ה-NFL קוראים לטאלבט של החברה "מכשיר דמוי אייפד", אתמול הגיע שיא שלילי נוסף.

בתמונה שצייץ אתמול AdamUCF במהלך הסיקור החדשותי של הבחירות לסנאט האמריקאי, נראו חלק מהשדרנים עם הסרפייס על השולחן, כשהוא פתוח במצב העומד שלו, אך מאחוריו ניצבו להם האייפדים של אפל. מביך.

לא רק שהשדרנים לא השתמשו בסרפייס, הם השתמשו בו כמשענ להעמדת מכשיר של החברה מתחרה. זה מרגיש שלא משנה כמה מיקרוסופט תתאמץ, או כמה כסף היא תשלם לשותפים שלה בכדי להכניס את הטאבלטים שלה לטלוויזיית פריימטיים, איכשהו זה תמיד יגמר רע עבורה ובקידום נוסף וחינמי עבור האייפדים של אפל.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully