וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקים להצלה!

9.11.2014 / 20:33

אתם לכודים תחת בניין וקוראים לעזרה. מי מגיע להציל אתכם? ג'וק. וגם: מנעול בלוטות' בא לעולם, ומארק צוקרברג מסביר סוף סוף למה יש אפליקציה נפרדת למסנג'ר. חדשות הטק

צילום מסך

חוקרים מצאו דרך לחווט מחדש את המוח של תיקנים, כדי שהחרקים הקטנים יעזרו להם למצוא ניצולים בהריסות של מבנים ובמשימות חילוץ נוספות.

נשמע כמו מדע בדיוני? האתר TechCrunch מדווח ששני חוקרים באוניברסיטת קרוליינה מצאו דרך להתחבר למוח של התיקנים, ולגרום להם ללכת שמאלה או ימינה לפי דרישה (ראו סרטון). על הג'וקים יותקן גם מיקרופון, כדי שיהיה אפשר למצוא ניצולים בהריסות לפי הקול שלהם. "בהריסות של בניין, הדרך הכי טובה למצוא ניצולים היא באמצעות קול", אומר ד"ר אפלר בוזקורט, אחד החוקרים.

עוד בתכנון: חומה בלי נראית שנועדה לשמור על הג'וקים מאוחדים על מנת שלא יברחו מאתר ההריסות, ותאים סולאריים שיטענו את הסוללה של הג'וק כך שיוכל לחפש את הניצולים לאורך זמן.

אנחנו היינו מעדיפים רובוטים מסוג אחר שיצילו אותנו, אך כל יוזמה היא מבורכת גם היא קצת קריפית.

סוף סוף - מנעול בלוטות'

מנעול בלוטות' Noke של חברת FŪZ Designs. http://fuzdesigns.com, אתר רשמי
מנעול בלוטות' Noke של חברת FŪZ Designs/אתר רשמי, http://fuzdesigns.com

לפני כמה חודשים עלה פרוייקט הקיקסטארטר Noke של חברת FŪZ Designs. הבנתם? No Key, אין מפתח? מדובר במנעול מיוחד שפועל באמצעות הסמארטפון, והוא מתחרה כעת באירוע ה- Insert Coin של האתר Engadget שנועד לעזור למימון פרויקטים קטנים ועצמאיים.

על מנת לפתוח את המנעול החכם, צריך שהסמארטפון יהיה בקרבתו, ואז ניתן לפתוח אותו באמצעות אפליקציה ייעודית וטכנולוגיית הבלוטות' 4.0. האפליקציה מאפשרת להעביר את השליטה למכשירים אחרים, וגם לקחת אותה מהם, כך שאפשר לתת את הגישה למנעול לחבר ואז שהוא מסיים להחזיר את השליטה אלינו.

קיים גם פיצ'ר של "היסטוריה", בו ניתן לראות מי פתח את המנעול ומתי, אשר יעיל לצורך מעקב אחרי ילדים למשל. כשהסוללה נגמרת, פיצ'ר ה-Quick-Click code מאפשר לפתוח את המנעול בעזרת סדרה של לחיצות כמו בקוד של מורס. הסוללה של המנעול, כך מבטיחים בחברה, מספיקה לשנה ואף יותר.

ה-Noke נמכר כרגע דרך אתר החברה בהזמנה מוקדמת והוא עולה 59.99$ ליחידה אחרת ו-54.99 ל-2 יחידות. הוא מגיע בצבעים של שחור ואפור, ויש משלוחים גם לישראל ללא תוספת עלות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צוקרברג מסביר למה הוא הכריח להתקין אפליקציית מסנג'ר נפרדת

מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג, 2012. AP
צוקרברג/AP

לא מעט אנשים כעסו על פייסבוק על שאילצה אותנו להתקין אפליקציה נפרדת לצ'אט בשם פייסבוק מסנג'ר. עכשיו, בסשן שאלות ותשובות ראשון שנערך עם הגולשים, צוקרברג עונה על אחת השאלות הכי חמות: למה ההפרדה?

צוקרברג פתח בהתנצלות ואמר שהוא מעריך זאת שנכנענו לבקשה שלו והתקנו אפליקציה נפרדת. הוא הסביר שיותר אנשים משתמשים בפייסבוק בעיקר בשביל מסנג'ר. כך שהסיבה הראשונה להפרדה היא נוחות, שכן במקום שתיתקעו בתוך האפליקציה של פייסבוק תהיה לכם רק לחיצה אחת לאפליקציה.

הסיבה הנוספת היא שימושיות. כאמור, מסנג'ר משתפרת כל הזמן, בין אם זה גלריות הסטיקרים שלה או אפילו שירות תשלומים עתידי. מייסד הרשת הדגיש שכאשר המסנג'ר הוא חלק מהאפליקציה הראשית, אין יותר מדי אפשרויות לשפר אותו. אך כאשר הוא פועל בנפרד, החברה יכולה לעדכן ולשדרג את השירות ואף לגרום לכך שהשימוש בו יהיה יותר מהיר ונוח למשתמשים.

לקטע המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully