וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סמסונג נדחפת לטריילר של "הנוקמים 2"

13.11.2014 / 12:52

וגם: על מה בדיוק נשלם בשירות יוטיוב החדש בתשלום, וסמסונג מציגה מצלמה תלת ממדית ב-360 מעלות שתצלם עבור משקפי המציאות המדומה שלה. חדשות הטק

צילום מסך

סרטים וסדרות הם דרך מצויינת לקדם מוצרים, בייחוד מוצרי אלקטרוניקה. נוקיה כיכבה בעבר בסרטי הרובוטריקים עם טלפונים עתידניים, אפל מככבת כבר שנים בסדרות טלוויזיה כמו "המפץ בגדול" והקומדיה "וויטני", ועכשיו תורה של סמסונג.

הטריילר המקורי של "הנוקמים: עלייתו של אולטרון" אורך כ-2 דקות ו-16 שניות, אבל חברת סמסונג יצרה גרסה מיוחדת ארוכה יותר ב-30 שניות - כדי להוסיף עוד פריימים שמציגים את הלוגו שלה.

בטריילר המורחב צץ לו בשניה מספר 46 טאבלט של סמסונג, ובהמשך רואים סצנה בה מככבת החנות של סמסונג. למה שהדמויות לא ישתמשו באיזה טאבלט של איירון מן או של החברה "שילד" עצמה? כנראה בגלל ההסכם השיתופי שחתמה סמסונג עם Marvel ביוני האחרון, בו הסכימו שתי החברות לשלב יותר את המוצרים שלהם האחת אצל השנייה. אז כן, זה אומר שיש מצב שייצא בקרוב גלקסי S6 גרסת איירון מן עם צבעים בהתאם.

אז יוטיוב יעלה כסף או לא?

רק אתמול סיפרנו לכם שהחגיגה עומדת להיגמר, והיום יוטיוב עושה צעד נוסף בכדי לסיים את השמחות.

החל מהיום שירות יוטיוב נחלק ל-2: חלק חינמי וחלק בתשלום. החלק החינמי הוא אותו יוטיוב מוכר, עם פרסומות וכל הטוב הזה, אך עם תוספת חדשה של טאב "מוזיקה" באפליקציות ל-iOS ואנדרואיד ובגרסת הווב. השינוי יגיע החל מהיום לווב ומהעדכונים הקרובים לאפליקציות.

בקטגוריית המוזיקה החדשה, כך דווח בבלוג הרשמי של יטיוב, ניתן למצוא המלצות אישיות על קליפים של וידיאו, רשימות השמעה ומוזיקה פופולרית ביוטיוב. בעתיד, מבטיחה החברה, יהיה אפשר לשמוע ולקבל גישה לדיסקים שלמים של אמנים כולל לרשימות השמעה שלהם, דבר שלא היה אפשרי עד היום אצל החברות הגדולות.

החלק השני, שהבטא שלו יתחיל ביום שני, יקרא Music Key ויכיל לראשונה בהיסטוריה של יוטיוב את חלק הפרמיום בתשלום.

המשתמשים שמשלמים יזכו לפיצ'רים הבאים:

- יוטיוב ללא פרסומות (רק לשירים של חברות איתם ההסכם)
- אפשרות להשמעת הווידאו גם שהמסך נעול (כיום יש אפליקציות צד שלישי בשביל זה)
- אפשרות להוריד את הוידיאו למכשיר ולשמוע אותו גם ללא חיבור אינטרנט (גם לזה יש צד 3)
- רשימות השמעה אינסופיות
- גישה לכל מאגר השירים של חנות המוזיקה של גוגל ה- Google Play Music

נראה שחוץ מהאופציה האחרונה, אין כרגע יותר מדי סיבות לשלם כל חודש כשייצא השירות לקהל הרחב. גרסת הבטא תתחיל במדינות ארה"ב, בריטניה, פינלנד, פורטוגל, איטליה וספרד, ואפשר להשיג אותה בעזרת הזמנות בלבד (כמה מפתיע). עדיין לא ידוע איך ניתן לקבל את ההזמנות, אך גוגל מבטיחה להעניק כניסה לבטא וגישה ל-6 חודשים חינם למאזינים הכבדים שלה - ומחיר מיוחד של 7.99 דולר בסיום תקופת הניסיון.

ויש גם דלת אחורית לשירות. שימוש בשירות הפרמיום של גוגל עצמה, ה-Google Play Music , יקנה גישה גם לגרסת הבטא. חלק מהאופציות החדשות יתנו להפעיל שיר ביוטיוב הישר מהשירות של Google Play Music.

כאשר המחיר המלא של ה-Music Key יגיע ל-9.99 דולר (לפי הבלוג), יהיה מעניין לראות כיצד גוגל תנסה לגרום למשתמשים לעבור מסטטוס של משתמשים חינמיים, בו הם היו שנים, למשתמשים משלמים ואילו עוד הגבלות יופיעו בהמשך למשתמשים החינמיים.

מצלמה תלת ממדית למשקפי המציאות המדומה של סמסונג

המצלמה התלת ממדית של סמסונג. יוטיוב, צילום מסך
המצלמה התלת ממדית של סמסונג/צילום מסך, יוטיוב

חברת סמסונג הציגה לא מעט חומרות חדשות השנה. ביחד עם הנוט 4, הציגה החברה גם משקפיים מיוחדים בשיתוף עם חברת אוקולוס.

המשקפיים יגיעו בתחילת דצמבר, וסמסונג כבר פתחה דף הרשמה למאמצים הטריים. אין למשקפיים החדשים שימוש ללא הנוט 4 שמחובר אליהם לעת עתה. סמסונג לא חושפת את המחיר, אך ההערכות הזהירות מדברות על 200 דולר בערך. בעת חיבור הנוט 4 הוא יוריד את חנות האפליקציות של ה-Gear VR בשיתוף עם אוקולוס, ויאפשר כנראה לרכוש וליהנות מהאפליקציות שכבר קיימות, כמו המשחק Romans From Mars 360 של חברת סיידקיק הישראלית.

וזה עוד לא הכול. בהשקה של הנוט 4 ניתנה גישה נוספת למשקפיים המפורסמים, בה יכלנו לקחת חלק בסיור וירטואלי מעל מנהטן, ונציה ועוד. הדבר צולם ככל הנראה במצלמה חדשה שגם היא מוצגת היום, ה- Project Beyond.

מדובר במצלמה תלת-מימדית 360 הכוללות לא פחות מ-16 מצלמות באיכות FHD. המצלמה, לפי הדיווח של אתר engadget, מיועדת להיות סטטית, לצלם את הסביבה ולהעביר למשקפיים את הצילום בזמן אמת. מה שזה אומר שאפשר להציב את המצלמה באמצע החדר בסלון, ו"לסייר" בסלון והוירטואלי עם המשקפיים בחדר אחר בזמן שהמצלמה בסלון. האתר מספר שהרזולוציה שלה כרגע יחסית נמוכה עם תמונה מגורענת, ונראה שהמוצר עדיין בבטא מוקדמת.
עוד לא ידועים פרטים נוספים על המצלמה כמו תאריך השקה או מחיר, ואסור היה בינתיים גם לצלם אותה, אך סמסונג פרסמה סרטון שמדכגים את היכולות שלה:

עוד באותו נושא

צפו: המשקפיים של סמסונג מגיעים לוואלה!

לכתבה המלאה

האקרים סינים השביתו את השירות מטאורולוגי של ארה"ב

ה- National Oceanic and Atmospheric Administration(NOAA) היא הרשת שממונה על השירות המטאורולוגי הפדרלי של ארה"ב. הווישינגטון פוסט מדווח שה-NOAA השביתה את השירות למשך יומיים, והם נאלצו לסגור אותו לזמן הזה. בתחילה דווח שמדובר בעבודות תחזוקה, אך עדויות חדשות מראות שמדובר בהתקפות מבחוץ שמבוססים בסין.

לא ברור עדיין מה הייתה מטרת ההאקרים, האם הם ניסו לשנות את המידע שהרשת מספקת, או לפגוע במערכת פדרלית נוספת באמצעות כניסה למערכת מזג האוויר, אך מדובר בנזק יחסית קטן של אובדן מידע של יומיים והשבתה.
הרשת מספת מידע חשוב לשירותי התעופה והימאות והמתקפה באה יומיים אחרי פריצה לשירות הדואר הפדרלי של ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully