וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב נוכל לשמוע את הפליילסט שלנו ברמקולים של הנהג?

16.11.2014 / 13:26

עסקה חדשה בין שירות המוזיקה סופטיפיי ושירות ההסעות UBER מרמזת שכן. וגם: סקייפ מחלקת הזמנות לגרסה בלי התקנה. חדשות הטק

חברת ההסעות UBER צפויה להכריז מחר על שיתוף פעולה מעניין עם שירות הזרמת המוזיקה Spotify, לפי דיווח ב-New York Times. עוד לא ברור מה פרטי העסקה, אך מקורות באתר מסרו שהיא "ראשונה מסוגה", והיא ככל הנראה תאפשר למזמין ההסעה לשמוע את רשימת ההשמעה שלו באפליקציית Spotify באייפון או באנדרואיד ברמקולים של הרכב של הנהג.

לאחרונה פורסמה הערכה באתר אתר "ביזנס אינסיידר" לפיה UBER צפויה להגיע להכנסות של 10 מיליארד דולר עד סוף 2015, כתוצאה מ-20 אחוזי העמלה אותה היא גובה על כל עסקה. לא ברור מה ההסכם עם Spotify ומה יהיה החלק של האמנים מההשמעות. במיוחד על רקע הכותרות השליליות להן זכתה Spotify לאחרונה, כאשר הזמרת טיילור סוויפט הסירה את קטלוג המוזיקה שלה מהשירות, על רקע טענות כי לא קיבלה מהחברה את הכסף המגיע לה.

איך לבטל את ה-V הכחולים בעדכון של הווטסאפ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראיתי שני פסים כחולים ועכשיו לא, האם אני בהריון?/מערכת וואלה!, צילום מסך

נמאס לכם מהוספת ה-V השני בווטסאפ? כך תסירו אותו באנדרואיד. משתמשים האייפון יצטרכו לחכות עוד טיפה.

ראשית יש להוריד את גרסת הפיתוח מהלינק הבא.
חשוב לציין, כיון שמדובר בגרסת פיתוח יכול להיות שיתכנו באגים נוספים ואין מערכת האתר לוקחת אחריות על נזק שעלול להיגרם למכשיר.

לאחר ההורדה והתקנתה יש לבצע:
- לחיצה על התפריט (שלוש הנקודות)
- לחיצה על הגדרות
- לחיצה על חשבון
- לחיצה על פרטיות
- הורדת ה-V (אירוני) מתוך "אישור קריאה"
-ברכות, ה-V הכחול לא יופיע אצל חבריכם יותר, אך הוא גם לא יופיע אצלכם. בשליחת הודעה יופיע כמו שהתרגלתם עד לא מזמן: V אחד (ירוק-אפור) לשליחה, V V - (ירוקים-אפורים) להגעת הנחיתה במכשיר אבל לא יהיו יותר כחולים אם ההודעה נקראה.

גרסה רשמית עתידה לצאת לגוגל PLAY למי שלא רוצה להתעסק עם קבצים, וגם לאפ-סטור לבעלי האייפון שיצטרכו לעת עתה להשתמש בטריקים אחרים כמו קריאת ההודעה במצב טיסה, או קריאה של הודעות קצרות משורת הנוטיפיקציות.

עוד באותו נושא

ווטסאפ הופכת למכשיר ריגול: כך זה ישפיע על הזוגיות

לכתבה המלאה

בקרוב לא נצטרך להתקין סקייפ בתור אפליקציה נפרדת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא רעיון רע/מערכת וואלה!, צילום מסך

סקייפ מאבדת תנופה כבר זמן רב. כשהיא בתחרות עם שירותים כמו ווטסאפ, וייבר והמסנג'ר של פייסבוק, אנשים משתמשים בשירות המוכר פחות מבעבר. עכשיו מיקרוסופט רוצה לשנות את זה.

לאחר שדווח שהחברה מציגה שירות תרגום חדש, כעת מפורסם בבלוג החברה שמספר מצומצם של משתמשים יתאפשר הוציא שיחות ולדבר עם חברים ישירות מהדפדפן. יש להיכנס לאתר Skype.com להירשם עם המשתמש, ואולי תחכה שם הזמנה אישית ממיקרוסופט להצטרף לשירותי הבטא ל-WEB.

נכון לעכשיו השירות עובד עם הזמנות בלבד ולדפדפן האקספלורר יש להתקין פלאג-אין נוסף על מנת שהשירות יעבוד, דרישה שעתידה לרדת בהמשך.

לא שקט בלוליפופ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסוכרייה עם הבאג/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד שגרסת לוליפופ לאנדרואיד מציגה הרבה פיצ'רים מעניינים, ואף שינוי רציני בעיצוב מאז גרסת ICS - נראה שלא הכל ורוד.

בעוד גרסת קיטקט (4.4) הציגה שימוש חדש להשתקה (מורידים את הווליום לאפס והמכשיר הופך למצב רטט בלבד, לוחצים שוב למטה והמכשיר נמצא על מצב שקט ללא רטט), גרסת לוליפופ קצת פספסה. לפי האתר Android Police, כאשר מורידים את הווליום לאפס בלוליפופ המכשיר עובר למצב רטט, אך לא ניתן להוריד את הווליום לאפס ולבטל את הרטט כמו בעבר. כאשר לוחצים למעלה, הווליום עולה חזרה ל-1.

מה שעושה את הבאג לכאורה הזה למוזר עוד יותר, הוא שבגרסת הטאבלטים הגברת הווליום ממצב רטט מכניסה אותו למצב שקט (משמיע התראות), בעוד שבגרסת הטלפונים זה לא קורה.

איך מתקנים את הבאג הזה?
תיקון זמני ניתן על ידי הבאת המכשיר למצב של ווליום 1, ואתחולו. לאחר שהמכשיר עולה שוב הווליום הוא על אפס ללא רטט. זו פעולה לא נוחה שצריך לבצע כל פעם, אך עד שיצא תיקון מדובר בפתרון זמני.

עוד אפשרות היא להעביר ל-None את ההתראות בפיצ'ר חדש בלחיצה מתחת למד הווליום, אך זה אומר שלא יתקבלו התראות כמו שעון מעורר במכשיר.

מי שרוצה כבר לחוות את הבאגים, סליחה את הפיצ'רים, החדשים של לוליפופ היא HTC. סמנכ"ל ניהול המוצרים, מו ורסי, הגיב למשתמש ששאל בטוויטר ביום חמישי שעבר
מתי תצא הגרסא למכשיר ה-Google Play Edition (GPE) של HTC, בתשובה: "הצפי הוא בתחילת שבוע הבא". זה אומר שהשבוע תגיע הגרסה למשתמשים שרכשו את גרסת GPE של מכשירי ה-M7 וה-M8.

מכשירי GPE של חלק מן החברות, כמו סמסונג ו-HTC הם גרסאות מיוחדות של המכשירים שבאים עם גרסת אנדרואיד נקייה עליהם, כמו שניתן למצוא במכשירי הנקסוס. היתרון, כפי שניתן לראות, במכשירים אלו הוא שהם זכאים לעדכונים הכי חדשים מוקדם יותר מגרסאות המכשיר המריצים את הממשק של החברה כמו Sense במקרה של HTC ו-TouchWiz במקרה של סמסונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully