וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים אחרי מיקרוסופט: נוקיה מכריזה על טאבלט אנדרואיד

צחי הופמן

18.11.2014 / 17:40

יצרנית הסמארטפונים הפינית שנרכשה ע"י מיקרוסופט, אמנם לא יכולה לייצר בשנתיים הקרובות סמארטפונים תחת השם שלה, אבל בנוקיה לא מתכוונים לוותר על שוק הגאדג'טים. טאבלט ה-N1 נראה באופן מפתיע כמו אייפד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טאבלט נוקיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נוקיה, יצרנית הסמארטפונים הפינית, אומנם נרכשה על-ידי חברת התוכנה והחומרה הענקית מיקרוסופט, אבל בנוקיה לא מתכוונים לוותר על שוק הגאדג'טים. לנוקיה אסור לייצר בשנתיים הקרובות סמארטפונים תחת השם שלה, אבל היא עדיין יכולה לפעול בקטגוריות נוספות. היום (ג') הציגה נוקיה באירוע בהלסינקי, פינלנד, את הטאבלט הראשון שלה - N1, הפועל עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת לוליפופ העדכנית.

טאבלט ה-N1 נראה באופן מפתיע כמו אייפד, כאשר הוא מגיע מחומרי אלומיניום ועם מסך בגודל 7.9 אינץ' ברזולוציה גבוהה של 2048 על 1536 פיקסלים, מעבד 64 ביט של חברת אינטל מסוג אטום Z3580 במהירות 2.3 ג'יגה הרץ עם 2 ג'יגה זיכרון, נפח אחסון של 32 ג'יגה ללא יכולת הרחבה, רמקולים סטריאופוניים ומצלמה אחורית בעלת חיישן 8 מגה פיקסל ומצלמה קדמית עם חיישן 5 מגה פיקסל.

ה-N1 אומנם מגיע עם אנדרואיד, אבל נוקיה עטפה אותו עם ממשק שלה בשם - Z Launcher אותו היא מייעדת למכשירי אנדרואיד. המעטפת הזו מציפה לעמוד הראשי של המכשיר את האפליקציות שהמשתמש עובד איתם לעיתים קרובות. עוד יכולת נחמדה, היא האפשרות לשרבט אות ראשונה על מסך המכשיר ולקבל רשימת אפליקציות מתאימות שמתחילות באותו שם.

ה-N1 יושק לראשונה בסין ברבעון הראשון של שנת 2015 במחיר של 250 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully