וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנאפצ'ט עושה היסטוריה

18.11.2014 / 16:58

שירות המסרים המידיים מאפשרת לראשונה העברת כסף בין המשתמשים - אל תחמיצו את סרטון הפרסומת המגניב שלהם. חדשות הטק

צילום מסך

חברת סנאפצ'ט ראשונה להכניס שירות העברת כספים בין משתמשיה במסרים מידיים. השירות יינתן במסגרת שיתוף פעולה בין החברה לחברת השירותים הפיננסים Square.

המשתמשים בתוכנה יצטרכו לפתוח חשבון ב-Square ולהזין אליו את פרטי האשראי שלהם, וכדי להעביר כסף עליהם להקליד את הסימן $ ואת הסכום אותו הם רוצים להעביר. מידע כזה הוא מאוד רגיש, לכן כל המידע על פרטי האשראי ישב על השרתים של Square ולא על אלו של סנאפצ'ט, שרק לפני חודש דלפו מהשירות שלה 100 אלף תמונות.

השירות פועל כבר באנדרואיד החל מהעדכון החדש שיצא, ויגיע למשתמשי ה-iOS בקרוב, לעת עתה הוא יפעל רק בארה"ב. כאשר כל אפליקציית מסרים מחפשת להוביל עם פיצ'ר ייחודי לה, יהיה מעניין לראות אם זוהי תחליתה של מגמה. הימור: פייסבוק תהיה הבאה בתור.

ציוצים זה פאסה, הדבר הבא זה Super?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביז סטון באפליקציית סופר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כריסופר איזק סטון, הידוע יותר כ"ביז" סטון - המייסד השותף של טוויטר, מנסה את מזלו שוב, עם אפליקציה חדשה להבעת דעות בשם Super.

האפליקציה החדשה מבוססת סביב הרעיון של "כיף". בבלוג שלו כתב סטון: "קוראים לאפליקציה סופר והיא כיף! היה לנו כיף לבנות אותה, כיף לנו להשתמש בה ואנחנו מקווים שגם לכם יהיה כיף להשתמש בה".

האפליקציה מאוד פשוטה: מתקינים, נרשמים עם מייל וניתן לפרסם דעות מצחיקות שמתחילות במילים: "הכי טוב, הכי גרוע, הכי אוהב, הכי חושב על" ואז להשלים את ההמשך עם טקסט ותמונה אישית. לדוגמא: "הלוואי ואקבל מתנה מדליקה ליומולדת" בתוספת תמונה של מכונית פרארי. ניתן גם לחתום על הפוסט. נשמע כיף.

לינק לאפסטור
לינק לגוגל פליי

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

סופסוף: נמצא שימוש לצמידים החכמים

צמיד fitbit. fitbit, אתר רשמי
ההגנה מבקשת לקרוא לדוכן את צמיד fitbit/אתר רשמי, fitbit

רוצים להוכיח פציעה בעבודה שמשפיעה על אורח החיים? קנו צמיד חכם! בתקדים משפטי מעניין, צמיד חכם של חברת Fitbit עלול לזכות תובעת על פגיעה בתפקוד. המגזין Forbes
מספר על המקרה, בו משרד עורכי דין בקנדה מבקש להוכיח ירידה בתפקוד היומיומי בעקבות פציעה של הלקוחה שלו. המידע הבריאותי ילקח מן הצמיד החכם שהלקוחה עונדת.

הפציעה אמנם התרחשה לפני 4 שנים, לפני שהיו צמידים חכמים, אך כיוון שהקליינטית הייתה מאמנת אישית ניתן להגיד שהיא הייתה פעילה באופן ספורטיבי. המידע שילקח מן הצמיד, ישוכלל באמצעות פלטפורמת ניתוח נתונים בשם Vivametrica, המשתמשת במידע שגלוי לציבור בכדי להשוות את המידע של המשתמש בצמיד עם שאר האוכלוסייה. החברה הקנדית בטוחה שניתן יהיה אפשר להראות שהכושר הגופני של התובעת ירד במהלך השנים האלו ובכך לזכות בתביעה לפיצויים על פגיעה אישית. מקרה כזה פותח פתח למקרים אחרים בהם ניתן יהיה לגלות ולקחת מידע מן המשתמשים בכדי לעזור לקייס משפטי.

עוד על צמידים חכמים: אינטל הציגה צמיד יקר במיוחד מצופה זהב 18 קארט. הצמיד היוקרתי, כך מדווח האתר TheVerge יקרא MICA (ראשי תיבות של של My Intelligent Communication Accessory או בקיצור מכשור לביש), הוא הראשון בשיתוף פעולה בין אינטל ובין מותג האופנה Opening Ceremony.

הצמיד לא כל כך חכם מסתבר, מאחר והוא לא מצומד כרגע למכשירים ניידים אחרים אלא פועל בזכות עצמו עם סים ומערכת מבוססת לינוקס. אין אפשרות להגיב להודעות SMS ולהתראות מהפייסבוק, אלא רק מבין תגובות מוכנות מראש.

לאביזר היקרתי מסך בגודל 1.6 אינץ' מסוג OLED ברזולוציה של 256 * 160 והסוללה שלו, לפי אינטל מחזיקה יומיים. הוא יעלה 495$ בתחילת דצמבר בארה"ב ולמרות שתמיד נחמד לראות יצרניות גדולות נכנסות לתחום, נראה שהפעם אינטל נכנסת מהר מידי לטריטוריה לא מוכרת, כאשר המכשיר דורש גם התחייבות לשנתיים לאחת המפעילות ממש כמו סמארטפון. דבר העלול להרתיע משתמשים רבים.

גוגל מנצחת בבית המשפט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תקדים מסוכן?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניצחון לגוגל בבית המשפט: תינתן לה האפשרות להשפיע על סדר ההופעת התוצאות במנוע החיפוש איך שתראה לנכון.

בית משפט בסן פרנסיסקו קבע שגוגל יכולה להוריד או להעלות מיקום תוצאות החיפוש באיזה סדר שתבחר תחת טענה של "חופש הביטוי". הפסיקה באה, כך מדווח האתר gigacom, בעקבות תביעה של חברה בשם CoastNews שטענה שגוגל מורידה את המיקום שלה בכוונה במנוע החיפוש שלה כי היא רואה אותה בתור מתחרה.

זו פסקה חשובה בעלת משמעות גדולה. כאשר גוגל נכנסת לעוד תחומים כמו מפות, מסעדנות וסרטים יתכן וחברות מתחרות גם הם יקבלו "הורדה בדרגה" בחסות החוק וחופש הביטוי. הכח שגוגל צוברת הולך וגודל ואם פעם היא הייתה מנוע חיפוש שעל דגלו מתנוססת סיסמת הניטרליות נראה שעכשיו השיקולים הכלכליים לוקחים בו חלק יותר מבעבר.

  • עוד באותו נושא:
  • סנאפצ'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully