וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרובוקציה חדשה ב-GTA: סקס עם זונות

20.11.2014 / 9:30

כאילו המשחק לא עשה מספיק צרות בעבר, בגרסה החדשה למשחק הווידיאו Grand Theft Auto (GTA) אפשר לקיים יחסי מין עם זונה ואפילו לרצוח אותה בתום האקט. זהירות: סצנות גרפיות

צילום מסך

משחק הווידיאו הפופולרי GTA כבר עורר לא מעט סערות בזמנו. הסצנות האלימות במשחק, והעובדה שהשחקן נדרש בעצם לבצע פשעים, העלו את GTA לא פעם לכותרות עם מדינות שביקשו לאסור את הפצתו ומאמרים שנכתבו נגדו. בעיקר זכור המקרה בו ילד בן 8 מארה"ב ירה למוות בסבתו לאחר סיבוב על ה-GTA שלו. בנוסף לסוגיית האלימות במשחק, הצליח GTA לעצבן את הציבור גם עם הופעתן של סצנות עירום וסמים ברחבי המשחק.

ועכשיו הגיע הזמן לשערורייה חדשה. בימים האחרונים פורסם ברשת כי בגרסה של GTA 5, שיצאה לשוק אתמול (ג'), גיבור המשחק יוכל לקיים יחסי מין עם זונות - ואף להכות אותן. את כל זה, כמובן, אנחנו רואים מתוך נקודת מבטו (ראו בסרטון בתחילת הכתבה).

אמנם, גם בגרסאות קודמות היו זונות, אך יחסי המין איתן לא באמת הראו משהו מפורש. עכשיו כבר אי אפשר לפספס את זה: באחד הסרטונים ניתן לראות את הגיבור אוסף אישה, ונדרש לבחור בסכום הכסף שהוא מעוניין לשלם לה על אקט מיני. לאחר בחירת הסכום היא מתחילה לבצע בו מין אוראלי, ואז מתיישבת עליו ומקיימת עמו יחסי מין מלאים, כולל גניחות קולניות. כשהיא יוצאת מהמכונית, הגיבור חובט בה באגרופו, היא נופלת לרצפה והוא דורס אותה ברכבו ונוסע משם.

התגובות למהלך ברשת חלוקות. לצד גולשים שמתלהבים מהסצנה הנועזת ולועגים למראה של הזונה, אחרים כתבו תגובות כמו "מזעזע, למה אין כאן הגבלת גיל?" ו-"עצוב לי על כל מי שבוחר לשחק בזה".

סרטון המתעד יחסי מין עם זונה במשחק GTA 5 PS4. יוטיוב, צילום מסך
צילום מסך מתוך המשחק/צילום מסך, יוטיוב
  • עוד באותו נושא:
  • gta

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully