וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תצעקו על הקונסולה "תאכילי אותי", והיא תזמין לכם פיצה

20.11.2014 / 17:46

מיקרוסופט, בשילוב עם פיצה האט ודומינו'ס פיצה, תאפשר לכם להזמין אוכל תוך כדי משחק ב-Xbox One שלכם. פשוט צריך לצעוק על המסך Feed Me, והשליח בדרך אליכם. אז למה הבריטים לא מרוצים?

פיצה. ShutterStock
מי אמר "תאכילו אותי" ולא קיבל?/ShutterStock

אתם שקועים במשחק וידיאו ב-Xbox One שלכם, קופצים על גגות ויורים באנשים, אסור לכם לאבד ריכוז. אבל באותו זמן, הרעב מתחיל להציק לכם. מה תעשו? למיקרוסופט יש פיתרון: פשוט תצעקו על המסך "תאכיל אותי!", ובתוך שעה תגיע אליכם פיצה.

מדובר באפליקציה שחברת מיקרוסופט הוסיפו לקונסולות Xbox One, בשיתוף חברת פיצה האט בארה"ב ודומינו'ס פיצה בבריטניה. מאחר והקונסולה מצוידת בזיהוי קולי וזיהוי תנועה, אמירת המילים Feed Me נותנת הוראה לקונסולה לפתוח על המסך תפריט מסניף הדומינו'ס הקרוב. בעזרת תנועת יד ניתן לבחור את סוג הפיצה והתוספות, וכל זה במקביל למשחק שמתחולל על המסך בלי צורך לעצור אותו. על המסך יופיע גם מסלול הנסיעה של השליח, כך שהגיימרים יוכלו לדעת מתי הפיצה מתקרבת.

מגזין המירור הבריטי מדווח כי האפליקציה החדשה מעוררת ביקורת רבה בממלכה המאוחדת, מאחר והיא מעודדת אכילת יתר וצריכת מזון לא בריא. לדברי המבקרים, לא רק שהפיצה לכשעצמה היא מזון משמין, אלא גם האפליקציה מעודדת את הגיימרים להישאר ללא תנועה, כשהם אפילו לא קמים מהספה כדי להביא לעצמם אוכל.

  • עוד באותו נושא:
  • xbox one
  • פיצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully