וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלי יחימוביץ' הכינה לנתניהו סרטון "תודה" בפייסבוק

25.11.2014 / 17:47

חברת הכנסת השתמשה בפיצ'ר מיוחד של פייסבוק שמאפשר להכין סרטון "תודה" לאחד החברים כדי להכין אחד כזה לידידה ראש הממשלה, אלא שה"תודות" המופיעות בסרטון לא מחמיאות לנתניהו במיוחד

סרטון תודה של שלי יחימוביץ' לבנימין נתניהו. פייסבוק, אתר רשמי
סרטון תודה של שלי יחימוביץ' לבנימין נתניהו/אתר רשמי, פייסבוק

בשבוע שעבר השיקה פייסבוק פיצ'ר חדש, המאפשר להכין סרטון "תודה" לחברים ברשת החברתית. במסגרת הפיצ'ר, הגולש יכול לבחור 7 תמונות משותפות שלו עם חבר אחד בפייסבוק, ואלה משולבות בקליפ מוזיקלי עם כיתובים כמו "עברנו הרבה ביחד" ו-"תודה שהיית חבר". מאז שמייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, הציג את הסרטון שהכין לבת זוגו פריסיליה לרגל 11 שנים להיכרותם, גולשים רבים כבר ניסו את הפיצ'ר בעצמם והכינו סרטונים ליקיריהם.

גם חברת הכנסת שלי יחימוביץ' התלהבה מהאפשרות להכין סרטון "תודה" לחבר נאמן, והכינה אחד כזה - לראש הממשלה בנימין נתניהו. על רקע תמונות של ביבי - אמיתיות ומפוברקות גם יחד - הופיעו כיתובים כמו "תודה על מיליון ילדים עניים" ו-"תודה שהיית חבר. של תשובה".

חלק מהגולשים הגיבו ב"גדול" ו"חחחח ענק" ו"שאפו על השימוש היצירתי", אך חלקם דווקא לא אהבו את הסגנון. "הסרטון הזה גולש לפופוליזם זול שלדעתי לא מתאים לרמה של השיח הפוליטי שאת מייצגת", כתבה אחת הגולשות. "תת רמה", כתבה גולשת נוספת. ובכל זאת, עם מעל 1,000 לייקים שנצברו תוך פחות מחצי שעה - קשה להתווכח עם ההצלחה.

צפו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully