וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הדמים

26.11.2014 / 16:49

שני גיימרים קנדיים המציאו מכונה שתשאב לכם דם מהווריד בכל פעם שתיפצעו ב"קול אוף דיוטי" או בכל משחק אחר, כדי שתרגישו שאתם נפציעם באמת. עכשיו נשאר להם לגייס כסף

פרויקטBLOOD SPORT  באתר קיקסטארטר. www.kickstarter.com, אתר רשמי
BLOOD SPORT בפעולה/אתר רשמי, www.kickstarter.com

נכו שמה שתמיד היה חסר לכם במשחקי מחשב זה הפציעות ואיבוד הדם? חלומכם התגשם. פרויקט חדש ב"קיקסטארטר" בשם Blood Sport מציע לגיימרים חווייה אותנטית של איבוד דם במהלך קרב - אם כי זה יקרה באמצעות סתם מחט סטרילית, ולא בירייה מקלצ'ניקוב. ובמקום שהדם שלך יישפך לשווא, הוא יילך למטרה טובה ולחולים שזקוקים לו.

איך זה עובד? השלט של הקונסולה מחובר למכשיר שמזהה מתי נרשמת פגיעה בדמות במהלך משחק הווידיאו. בכל פעם שזה קורה, מחט שננעצת מראש בווריד של הגיימר מושכת ממנו כמות קטנה של דם ומעבירה אותו למכשיר בקרה שמפקח על כמות הדם היוצאת כדי שהגיימר לא יאבד יותר מדי דם ויתעלף.

פרויקטBLOOD SPORT  באתר קיקסטארטר. www.kickstarter.com, אתר רשמי
מופע ראווה בין שני גיימרים, עד טיפת הדם האחרונה/אתר רשמי, www.kickstarter.com

זה מה שעושה הפרוטוטיפ של ה-Blood Sport, ואם הפרויקט יאסוף מספיק כסף - המפתחים מבקשים 250 אלף דולר - המכשיר יגוייס לדבריהם למסע התרמות דם ברחבי המדינה (כרגע - קנדה). אנשים שמעוניינים לתרום דם באופן חווייתי, יוכלו לעשות סיבוב על ה-Blood Sport ולתרום את דמם לארגוני בריאות ובנקי דם שונים. המפתחים, ג'ונתן רוט וג'יימס ג'רוויס, מקווים גם לגייס גיימרים מפורסמים כמו PewDiePie וסתם סלבס להתחרות זה בזה במשחקי ראווה תוך כדי שהם תורמים את דמם, וכך לקדם את הפרויקט.

עד כה גייס Blood Sport כמעט 4,000 דולר. עמוד הקיקסטארטר של הפרויקט הוקפא זמנית לפני יומיים וכרגע אי אפשר לתרום לו כסף, מסיבה שלא ידועה גם למפתחים עצמם, אך הם ממשיכים לגייס תומכים בינתיים."כל מה שאנחנו רוצים זה ליצור את חוויית המשחק הכי טובה ואינטנסיבית שיש - ועל הדרך, לעזור לאנשים שזקוקים לכך", כתבו.

צפו בהדגמה:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully