וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברים את המחירים: חברת וואלה! נכנסת לתחום הסלולר עם המחירים הזולים בשוק

1.12.2014 / 9:29

פרויקט וואלה!מובייל, יציע את חבילות הסלולר הזולה בישראל דרך רשת פלאפון, החל מ-9.9 שקל בחודש. מנכ"ל וואלה! אילן ישועה: "מבנה ההוצאות הרזה של החברה מאפשר לה להציע מוצרים ושירותים שונים במחירים מוזלים מאוד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת וואלה! משיקה את פרויקט "וואלה! מובייל" שיציע את חבילות הסלולר הזולות בישראל החל מ-9.9 שקל בחודש. השירות יהיה זמין החל מהיום דרך שימוש ברשת פלאפון, כאשר לקוחות כל החברות יוכלו להיכנס לאתר וואלה! או ישירות לוואלה!מובייל בלינק wallamobile.co.il, ולרכוש סים במחיר של 29 שקל באופן חד פעמי ולהצטרף לחבילות באופן דיגיטלי.

במסגרת המיזם יוכלו לקוחות וואלה!מובייל לבחור מבין מספר חבילות סלולר מוזלות, כאשר התכנית המרכזית כוללת שיחות וסמסים ללא הגבלה ב-39 שקל לחודש וכן 3 ג'יגה גלישה. בנוסף, למצטרפים שני מנויים ויותר באותה משפחה יוכלו ליהנות מאותה התוכנית ב-29 שקל בחודש בלבד לכל מנוי.

מנכ"ל וואלה! אילן ישועה אמר כי "וואלה! הוא האתר המוביל וגוף הסחר האלקטרוני המוביל באינטרנט בישראל, ולכן טבעי עבורנו להרחיב את פעילותנו גם לתחום הסלולר". עוד אמר ישועה כי מבנה ההוצאות הרזה של וואלה! יאפשר לה להציע מוצרים ושירותים שונים במחירים מוזלים במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנכ"ל וואלה!, אילן ישועה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחירים וחבילות

וואלה!מובייל מציעה מספר תכניות מרכזיות:

9.9 שקל בחודש לממעטי דיבור: תכנית לממעטי דיבור הכוללת: 80 דקות, 80 סמסים ו-80 מגה גלישה בחודש.

19 שקל בחודש - תכנית אנלימיטד עם 3 ג'יגה גלישה, שיחות ודקות ללא הגבלה למנוי שני במשפחה.

39 שקל בחודש - תכנית אנלימיטד עם 3 ג'יגה גלישה, שיחות ודקות ללא הגבלה למנוי ראשון.

59 שקל בחודש – תכנית אנלימיטד הכוללת שיחות וסמסים ללא הגבלה בארץ וכן 6 ג'יגה לגלישה. כמו כן תאפשר החבילה שיחות והודעות ללא הגבלה בחו"ל מיותר מ-87 מדינות ברחבי העולם, על בסיס אפליקציית פלאפון גלובל המאפשרת גם גלישה של 100MB ליום למשך 15 יום בשנה.

המצטרפים לתכניות האנלימיטד בוואלה!מובייל יקבלו קופון מתנה בשווי 120 שקל לרכישה בוואלה!שופס. חשוב לציין, כי מדובר בכסף אמיתי, שניתן יהיה לנצלו בכל קנייה ובכל מוצר ללא הגבלה.

ניתן לקבל תמיכה טלפונית, במידת הצורך, במוקד מיוחד בכוכבית *169 שייתן מענה 13 שעות ביממה רק ללקוחות וואלה!מובייל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

וואלה! הוא אתר התוכן המוביל בישראל עם עשרות ערוצי תוכן בתחומי: חדשות, ספורט, תרבות, אופנה, סלבס ועוד. כמו כן מציעה וואלה! מגוון שירותים ומוצרים במסגרת אתרי חברות הבת וואלה! שופס ווואלה!טורס, וכן במסגרת מיזמים בין וואלה לגופים מסחריים שונים - לדוגמא וואלה!ביטוח בשיתוף AIG.

לכניסה לוואלה!מובייל לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully