וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'טים: סמארטפון של Meizu הסינית - מעולה וזול

צחי הופמן

9.12.2014 / 7:03

ה-MX4 הוא כנראה הסמארטפון הטוב ביותר היום מבחינת עלות-תועלת, אבל בבאג חייבים לעדכן במהירות את בעיות הגרסה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה כמו אייפון ונותן עלות תועלת טובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסמארטפונים הסינים ממשיכים לצבור תאוצה בעולם ובארץ. חברת Meizu אינה חדשה בארץ, והדגם האחרון שלה מפתיע, גם מבחינת הביצועים וגם מבחינת המחיר.

מסך: המסך גדול ואיכותי - 5.36 אינץ' (של חברת שארפ) ברזולוציה גבוהה של 1920 על 1152 פיקסלים. הצבעים בעלי גוון חי.

ממשק: אמנם מדובר באנדרואיד בגרסת קיטקט (4.4) מבית גוגל, אבל במייזו עשו הכל כדי לתת חוויה המקבילה לשימוש ב-iOS של אפל. אי אפשר למצוא פה את מגירת האפליקציות שמשתמשי האנדרואיד רגילים לראות בסמארטפונים שלהם. במקום זה, כל האפליקציות מופיעות על-גבי עמודי הבית וצריך לסדר אותן בתיקיות. האם זה נוח? תלוי במשתמש. הממשק עדיין סובל מבעיות גיור בעברית, כמו מילים קטועות במסרונים (המילה חתוכה עם שלוש נקודות). בבאג מבטיחים לעדכן את הבעיה בעדכון גרסה.

חומרה: המכשיר זריז ומהיר, בזכות שני מעבדי ארבע ליבות שעובדים במקביל במהירות 2.2 ג'יגה הרץ ו-1.7 ג'יגה הרץ מסוג MT6595 של חברת MediaTek. הזיכרון הפנימי הוא 2 ג'יגה ונפח האחסון עומד על 16 או 32 ג'יגה. אין אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס. הסמארטפון כולל תמיכה ברשתות דור 4 (LTE) ואין לו תמיכה בתקן האלחוט NFC לחיבור אביזרים בצורה פשוטה.

עיצוב ומידות: למרות המסך הגדול, המכשיר לא מגושם בזכות המסגרת הדקיקה. הוא מזכיר את דגמי האייפון האחרונים, כאשר הכפתור העגול והבודד בחזית שלו פשוט צועק אפל. המשקל עומד על 147 גרם והעובי סביר - 8.9 מ"מ.

סוללה: הסוללה בינונית פלוס. הקיבולת אמנם גבוהה (3,100 מיליאמפר), אבל היא אוזלת כבר בשעות הערב. הסמארטפון מתחמם מהר מאוד, מה שכמובן משפיע על צריכת הסוללה וגם על נוחות השימוש במכשיר.

מצלמה: מייזו שילבה מצלמה עם חיישן 20.7 מגה פיקסל תוצרת סוני. התוצאה מוצלחת, והתמונות יוצאות עם צבעים חיים. הפלאש של המכשיר כולל תאורה לבנה וגם חמה יותר, למניעת פנים לבנות בצילום.
בשורה התחתונה: ה-MX4 הוא כנראה הסמארטפון הטוב ביותר היום מבחינת עלות תועלת, אבל בבאג חייבים לעדכן במהירות את בעיות הגרסה.

מחיר: 1,600 שקל לגרסת 16 ג'יגה ברשת באג (שנתיים אחריות).

ציון: 9.

  • עוד באותו נושא:
  • מייזו MX4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully