וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההאקרים של סוני חשפו פרטי קשר של סלבס

9.12.2014 / 14:57

מספרי טלפון, כינויים במלונות ומשכורות הודלפו מתוך סוני, ולהאקרים יש מסר מאיים חדש: הורידו סרט מהמסכים או ששלום העולם בסכנה

בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
לא בשבתות, אנחנו בשנ"צ/GettyImages

למי יש את הטלפון של בראד פיט? התשובה היא שלזמן קצר היה אותו לכולם. ההאקרים שהשתלטו על סוני הדליפו מידע נוסף שכלל מסמכים בהם פרטי הקשר של כמה כוכבי קולנוע של החברה, בינהם בראד פיט, טום האנקס, ג'סיקה אלבה, ג'ולייה רוברטס ואחרים.

עוד במסמכים היו סקרי פופולאריות של כמה מהכוכבים בחלוקה לפי מדינות, גרפים המתייחסים לסיכויי ההצלחה של סרטים בפיתוח או רשימת הכינויים בהם משתמשים הסלבס כשמות בדויים במלונות. לדוגמא: טובי מגווייר נרשם תחת הכינוי "Neil Deep" וג'סיקה אלבה תחת "Cash Money".

זה לא צחוק

פוסטר הסרט ראיון סוף.
מלחמת עולם בגלל סרט? פוסטר הסרט ראיון סוף

כמעט שלושה שבועות עברו מאז השתלטו האקרים על המחשבים של סוני באחת הפריצות החמורות בהיסטוריה. לאחר שכבר דלפו לרשת פרטי משכורות של בכירים בחברה, נשלחו מיילים מאיימים לעובדים (כולל איום פגיעה במשפחותיהם), הודלפו פרטים ומספרי ביטוח לאומי של מעל 40,000 עובדים, ושוחררו לרשת סרטים באיכות DVD עוד טרם יציאתם לקונוע, הגיע אתמול איום חדש: להסיר מבתי הקולנוע את הסרט "ראיון סוף" (the interview) בכיכובם של סת' רוגן וג'יימס פרנקו.

הקומדיה העוסקת בשני עיתונאים המנסים לראיין את שליט צפון קוריאה קים ג'ונג און, סומן מלכתחילה כאחת הסיבות האפשריות לפריצה. השניים התארחו בתוכנית האחרונה של SNL וצחקו על המקרה עם תמונות חושפניות של שניהם במיטה שלכאורה דלפו לרשת.

האיום החדש, שפורסם לכאורה בשמם של ההאקרים באתר שיתוף הקוד GitHub הוא התייחסות מפורשת ראשונה לסרט. בהודעה כתבו ההאקרים (בתרגום חופשי):

"כבר פרסמנו את הדרישות הברורות שלנו להנהלת סוני. עם זאת, הם סרבו לקבלן. נראה שאתם חושבים שהכל יסתדר אם תמצאו את התוקפים בלי להיענות לדרישות שלנו. אנחנו שולחים את האזהרה שלנו שוב. בצעו אותה אם אתם רוצים להשתחרר מאתנו. ולכן, הפסיקו באופן מיידי להקרין את הסרט הטרוריסטי אשר יכול לשבור את השלום האזורי ולגרום למלחמה. אתם, סוני, ה-FBI, לא יכולים למצוא אותנו".

  • עוד באותו נושא:
  • סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully