וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה זמן מבלה הישראלי הממוצע באתר פורנו?

11.12.2014 / 15:02

אתר הפורנו PORNHUB, מפרסם נתוני שימוש שנתיים. התוצאה לא מחמיאה לישראל

פורנוגרפיה. AP
לחץ קודם על Ctrl + Alt + N/AP

אחרי שיוטיוב פרסמה את רשימת הסרטונים הנצפים ביותר של השנה, מגיע תורו של אתר שגם לו יש כמות גדולה מאוד של צופים. במה שהופך להיות מסורת, אתר הפורנו הפופולארי (ככה מספרים לנו) pornhub מפרסם נתוני גלישה באתר לשנת 2014.

במפה אינטראקטיבית שעלתה בשיתוף פעולה עם אתר gizmodo.com/which-countries-last-the-longest-watching-porn-damn-c-1669139181' target='_blank'>GIZMODO, מוצגות מדינות העולם לצד זמן השהייה שלהם. מאחר ורוב הגולשים בפורנהאב מגיעים אליו למטרה מסויימת, אפשר לפרש את הנתון "זמן שהייה באתר" בתור "מי מחזיק מעמד הכי הרבה זמן", ולגלות מה זמן הגמירה הממוצע של כל מדינה.

שוב דופקים את הישראלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילומסך מפת העולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

החדשות הרעות הן שנתון ה-7 דקות ו-29 שניות של ישראל זה לא משהו להתגאות בו. זו ירידה משמעותית מנתוני השנה שעברה, אז ישראל יכלה להתגאות בזמן גבוה מהממוצע של 8 דקות ו-56 שניות. ישראל אינה יוצאת דופן באזור, ובאופן כללי המזרח התיכון מחזיק שנתונים נמוכים יותר בכמעט חצי מול מזרח אסיה. עיראק גומרת הכי מהר, עם ממוצע של 5 וחצי דקות שהייה באתר.

את המקום הראשון תופס אזור מערב סהרה בצפון אפריקה, עם 16 דקות ו-16 שניות שהייה באתר. מצד שני, זה גם נשמע כמו מקום שהאינטרנט בו איטי.

נתונים נוספים מתייחסים לעלייה בגלישה באתר ממכשירים סלולריים, כאשר מעל חצי מהגולשים מגיעים מהסמארטפון או הטאבלט. נתון מעניין נוסף מצביע על צמיחה בשימוש בטלוויזיות וקונסולות משחק.

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully