וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בקרוב נוכל לעשות "דיסלייק" לפוסטים בפייסבוק?

מארק צוקרברג סיפר בדיון פתוח לקהל במטה החברה בקליפורניה כי גולשים רבים דורשים להוסיף את האפשרות הזאת, אך הבהיר שצריך לוודא שהיא לא תהפוך לדרך להשפיל אנשים. "יש הרבה רגשות שאנשים רוצים להביע"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"דיסלייק" - אחת הדרישות הפופולריות ביותר בקרב משתמשי פייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

מייסד הרשת החברתית פייסבוק מארק צוקרברג סיפר היום (שישי) כי אנשי החברה שוקלים להוסיף כפתור "דיסלייק" לאתר, שיאפשר למשתמשים להביע את סלידתם מפוסטים או מתמונות שמעלים גולשים אחרים. כיום קיימת רק האפשרות לעשות "לייק" לתכנים שמעלים משתמשי פייסבוק. על פי נתוני פייסבוק, 4.5 מיליארד "לייקים" נעשים בכל יום ברחבי העולם.

בדיון שנערך במטה החברה בקליפורניה, הוסיף צוקרברג כי הדרישה להוספת כפתור "דיסלייק" היא אחת המבוקשות ביותר בקרב משתמשי פייסבוק. עם זאת, הוא הבהיר כי האתר יצטרך למצוא שיטה שתבטיח שהאפשרות החדשה לא תהפוך לדרך להשפיל אנשים.

"אחד הדברים שאנחנו עוסקים במשך תקופה ארוכה הוא הדרך לאפשר לאנשים להביע מגוון רחב של רגשות", אמר צוקרברג. "פעמים רבות אנשים חולקים רגעים עצובים בפייסבוק, אך הרבה אנשים מספרים לנו שהם לא מרגישים בנוח ללחוץ 'לייק', משום שזה לא הרגש המתאים". לדבריו, "חלק מהאנשים ביקשו כפתור "דיסלייק" משום שהם רוצים להגיד: 'הדבר הזה לא טוב'. יש הרבה רגשות שאנשים רוצים להביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully