וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוי: משחק מחשב שבו מצליפים בגבר חצי עירום

14.12.2014 / 15:50

אין לנו עוד מה לספר על המשחק הזה, אז פשוט תסתכלו ותיהנו

מתוך המשחק Hurt Me Plenty. http://radiatoryang.itch.io/hurt-me-plenty, אתר רשמי
מתוך עמוד המשחק/אתר רשמי, http://radiatoryang.itch.io/hurt-me-plenty

אם אתם בעניין של הצלפות, או שסתם מתחשק לכם להוציא על מישהו את העצבים שלכם, תשמחו לגלות שיש בעולם הזה משחק במיוחד בשביל המטרה הזאת. אתר queerty העוסק בנושאים להט"ביים, דיווח על משחק בשם Hurt Me Plenty, שכל מה שעושים בו הוא להצליף בישבן של גבר חצי עירום בזמן שהוא נאנק מכאב ומהנאה. להצליף ממש, פיזית, עם היד שלכם.

יוצר המשחק, רוברט יאנג, פיתח את המשחק עבור משקפי המציאות המדומה Leap Motion Jam 2014, אבל אפשר לשחק בזה גם מהמחשב בעזרת מצלמת רשת. המצלמה קולטת את תנועת היד שלכם, ובכל פעם שהיד "מרביצה" לישבן של הבחור - הוא אכן "מורבץ". אם אין לכם גם מצלמה, אפשר גם סתם להכות באמצעות תנועת העכבר - אבל זה הרבה פחות כיף.

רוברט העלה סרטון קצר לעמוד ה-VINE שלו שמדגים את המשחק:

וזה כל מה שהמשחק הזה עשה, בערך. המשחק ניתן לורדה תמורת כל סכום שהוא - יאנג כותב בעמוד ההורדה שאפשר גם להוריד אותו ב-0 דולרים, או לתרום כל סכום אחר. מאוד פילנתרופי מצדו. "המשחק הזה מלמד אותך על איך קהילות סאדו-מאזו ממסדות את מושג ההסכמה", מתפייט יאנג בעמוד שלו. כלומר, זה גם משחק חינוכי.

המשחק - והסרטון הנ"ל - הפכו לוויראליים והגולשים התלהבו להתנסות קצת בהצלפות. כרגע אין גרסה נשית למשחק - במשחק אפשר להצליף רק בגבר. יום יבוא.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully