וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייתם קונים טלפון ב-6,000 דולר?

15.12.2014 / 15:18

יצרנית מכוניות היוקרה למבורגיני תשיק בקרוב סמארטפון מעוצב במחיר לא שווה לכל נפש

יוטיוב

מי שחושב שסמארטפונים חדשים כמו האייפון 6 או הגלקסי נוט 4 הם "רק לעשירים", כנראה לא פגש את
88 Tauri של למבורגיני.

חברת למבורגיני האיטלקית המוכרת בעיקר בזכות רכבי היוקרה שלה, כבר ייצרה בעבר טלפונים, ועכשיו היא עושה זאת שוב עם ה-88 Tauri. האתר הרוסי hi-tech.mail.ru מראה שמדובר במכשיר שמעוצב באופן מיוחד, הכולל עור איכותי סביב מסגרת מתכתית. העור מגיע בצבעים: שחור, כחול, כתום, אדום וחום והמסגרת מגיעה בשחור, מתכת וכמובן זהב.

בפנים ניתן למצוא חומרה שמזכירה את הגלקסי 5, עם מסך בגדול 5 אינץ', מעבד סנאפדראגון 801 בעל מהירות 2.3 ג'יגה-הרץ עם 3 ג'יגה-בייט של זיכרון ראם ומצלמה אחורית עם 20 מגה-פיקסל וקידמית של 8. הסוללה בעלת קיבולת 3400 מילי אמפר, אשר לפי למבורגיני מבטיחה 34 שעות זמן דיבור ו-1000 שעות המתנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
88 Tauri, הזמנו לנו אחד למשרד. בזהב כמובן, אלא מה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כיאה למכשירי יוקרה, החברה מתכננת לייצר רק 1947 מכשירים מהדגם הזה. למה 1947? כי זאת במקרה גם "שנת הייצור" של האב המייסד של החברה טונינו למבורגיני ובגב המכשיר ניתן לדעת איזה מבין המכשירים רכשנו. מה עם המחיר? רק 6,000 דולר לפני המשלוח לארץ. באתר הרשמי כתוב כי המכירות מתחילות בקרוב.

טלפונים יקרים מאוד אינם לא משהו חדש. חברת Vertu למשל עושה זאת עוד מימי נוקיה: לוקחים מכשיר, לרוב עם חומרה בינונית ומעצבים אותו בצורה מיוחדת במהדורה מוגבלת ומדביקים תג מחיר גבוה במיוחד. ולמרות המחיר הגבוה והמפרט אותו ניתן למצוא גם בסמארטפונים בשליש מהמחיר של למבורגיני, אפשר להעריך שכל המכשירים בסדרה החדשה ימכרו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סמארטפון של למבורגיני. צילום מסך
סמארטפון של למבורגיני/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully