וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלקסי Note עם מסך קמור יעלה בישראל 5,500 שקל

צחי הופמן

16.12.2014 / 13:56

סמסונג התכוונה לוותר על השקת ה-Note Edge בישראל מכיוון שהתמחור שלו יקר מאוד מעבר לים (אזור ה-900 דולר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג מתכננת להפתיע את צרכני הסלולר הישראליים ולהשיק במהלך חודש ינואר את גרסת הגלקסי Note עם המסך הקמור בשוליים. דגם הגלקסי Note Edge שהושק בחודש שעבר במדינות שונות בעולם, יעשה עלייה לארץ כבר בחודש הבא.

הכוונה הראשונית של סמסונג בישראל הייתה לוותר על ההשקה שלו, מכיוון שהתמחור שלו יקר מאוד מעבר לים (אזור ה-900 דולר). המכשיר יושק על-ידי סאני בארץ ויימכר דרך חנויות ורשתות הסלולר הפרטיות. כרגע הוא לא מתוכנן להגיע לחברות הסלולר. מחירו יעמוד על-פי הערכות על 5,500 שקל.
ה-Note Edge מגיע כמו מקבילו הנוט 4, עם עט מגע לכתיבה. ה-Edge כולל מסך בגודל 5.6 אינץ' ברזולוציה גבוהה של 1600 על 2560 פיקסלים והוא מוגדר כפאבלט (הכלאה של סמארטפון וטאבלט).

המסך הקמור בשוליים שלו, מאפשר להציג תפריטים שונים בזמן צפייה בסרטים או שימוש במצלמה, כך שהאייקונים לא מצמצמים חלק מהתמונה במסך. שימושים אחרים כוללים שעון מעורר המוצג בתאורה חלשה, כך שיתאים לשימוש בחדר חשוך בלילה ותצוגת שיחה מזוהה, כאשר המכשיר מאוחסן בכיסוי המכסה את החלק הקדמי שלו.

החומרה של המכשיר כוללת מעבד מסוג סנפדרגון 805 של חברת קוואלקום במהירות 2.7 ג'יגה הרץ, זיכרון 3 ג'יגה, נפח אחסון של 32 או 64 ג'יגה ואפשרות הרחבה באמצעות כרטיס. המצלמה מגיעה עם חיישן 16 מגה פיקסל.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully