וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חיפשנו ב-2014?

16.12.2014 / 15:13

גוגל מפרסמת את הסיכום השנתי והטרנדים המובילים בחיפוש של השנה. זגורי אימפריה מנצח בחיפושים, פיקוד העורף בראש האירועים

איך נראתה השנה האחרונה לפי החיפושים בגוגל? ענקית החיפוש שחררה סרטון ואתר לסיכום הטרנדים הבולטים של 2014. האתר מחלק את הנתונים לאירועים וסיפורים ומציג סטטיסטיקה רבלנטית של פופולאריות החיפוש שלהם לפי חודשים. בנוסף פורסמה היום גם רשימת הנושאים והאירועים המחופשים ביותר בישראל.

בועד שבעולם התעניינו באבולה, עשרת החיפושים המובילים בישראל מתחלקים בין תוכניות טלוויזיה (2 להוט, 4 לערוץ 2) ואירועי אקטואליה, כאשר בולטת הנוכחות של פיקוד העורף במקום השני על רקע מבצע צוק איתן מהחודשים יולי-אוגוסט.

עשרת החיפושים המובילים בישראל 2014

1. זגורי אימפריה
2. פיקוד העורף
3. מונדיאל 2014
4. להיות איתה
5. מתים לרגע
6. האח הגדול 6
7. רמזור
8. מזג האוויר
9. משחקי השף
10. אייפון 6

ברשימת הסלבס הכי חמים הגיעה למקום הראשון חן טל. ואחריה ג'ניפר לורנס. שתיהן שברו את האינטרנט השנה בתמונות שלא היו בהן הרבה בגדים: טל, כשחיקתה בפורטל עומרי חיון את הצילומים של קים קרדשיאן, ולורנס שלא ברצונה בפרשת הדלפת תמונות העירום בידי האקרים שפרצו ל-iCloud. לורנס יכולה לטעון להגנתה שסרט חדש בסדרת משחקי הרעב יצא בכיכובה, אולם הסרט לא נמצא ברשימת עשרת הסרטים המובילים בגוגל ל-2014. שם מובילים הזאב מוול-סטריט והסרט הישראלי המצליח של השנים האחרונות: אפס ביחסי אנוש.

זגורי אימפריה. קרדיט צלם: אוהד רומנו
עיבוד תמונה: שיין הורביץ,
שברו את האינטרנט/קרדיט צלם: אוהד רומנו עיבוד תמונה: שיין הורביץ

זו השנה ה-14 שגוגל מספקת נתוני חיפוש לשנה החולפת דרך דירוג החיפושים החמים והמובילים ברשת בכמה קטגוריות. הרשימות מתייחסות לחיפושים שחזרו הכי הרבה פעמים בהשוואה ל-2013, וגם את מושגי החיפוש שדורגו הכי גבוה בשאילתות של השנה. כמו תמיד, חיפושים הקשורים בסקס או תכנים לא הולמים נעדרים מהרשימה.

הרשימות מהוות סוג של סיכום ואינדיקציה לסיפורים הבולטים מהשנה האחרונה ברשת, ומכסות תחומי עניין של חתך רחב של אוכלוסיה. לכן בשונה ממילות החיפוש קשה להסיק תמונה ברורה יותר משתי רשימות נוספות שפרסמה גוגל: האירועים והפרשיות שעוררו הכי הרבה עניין. כך פרשת רציחתה של דפנה בר ציון נמצאת באותה רשימה עם יוצא כוכב נולד דניאל בן חיים, וברשימת האירועים גרים ביחד צמידי גומילום עם דעא"ש.

גוגל מסרה בהודעתה: "גוגל מעצבת את הרשימות באמצעות בדיקת מיליארדי שאילתות. בנוסף לסיכום השנתי שמאיר את הטרנדים הבולטים של 2014, קיימים מספר כלים נוספים שנותנים תובנות על החיפוש בעבר ובהווה, בעולם וכאן אצלנו. אי אפשר להשתמש בכלים אלו כדי לזהות משתמשים אינדיוודואלים מכיוון שהם נסמכים על ספירה אנונימית ומצטברת של כמה פעמים התרחשה שאילתה מסוימת לאורך זמן. הכלים האלו זמינים כל השנה ואפשר לשחק בהם, לחקור וללמוד מהם". לחצו כאן לרשימת הטרנדים המלאה.

עוד באותו נושא

הקליפ הכי נצפה השנה בישראל: "ימים יגידו" של אייל גולן

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • גוגול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully