וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הסימוסים מובילים לפייגלין

25.12.2014 / 15:56

הודעה שנשלחה למתפקדי הליכוד הבטיחה לחשב מי המועמד המתאים להם ביותר לפי שאלון שימלאו. אבל כל התשובות נותנות את אותה תוצאה - פייגלין. מנהלת הקמפיין של פייגלין: "מדובר בתקלה בסלולר, ברשת התוצאות מדויקות"

פייגלין בבוקר הפריימריז, בבנייני האומה ירושלים, ינואר 2012. עומר מירון
פייגלין/עומר מירון

בימים אלה מוצפים פקודי המפלגת בעשרות הודעות טקסט בטלפון, שמבקשות מהם לתמוך במועמד כזה או אחר במפלגה. הנוסח הוא בדרך כלל ענייני וברור, אך מסתבר שיש מועמדים שמנסים להתחכם עם המצביעים שלהם, אולי אפילו להטעות אותם.

מושון זר-אביב, מתפקד של "הליכודניקים החדשים", קיבל הודעת SMS לטלפון שלו שהציעה לו שירות מיוחד: הוא יענה על 5 שאלות בלבד, ולפי התשובות המערכת תגלה איזה מנהיג הכי מתאים לו בליכוד. זר-אביב ענה על השאלות, וקיבל את התשובה "המנהיג שמוביל את הדרך שאתה מאמין בה הוא משה פייגלין". אבל כשזר-אביב ניסה שוב את השאלון, והפעם ענה תשובות הפוכות לחלוטין, גם אז יצא לו "משה שפייגלין".

צפו בזר-אביב מדגים את השיטה:

מתברר שלא משנה מה בוחרים, המערכת טוענת שדרכו של פייגלין היא המתאימה לך ביותר - גם אם אתה בוחר בדעות מנוגדות לשלו. גם אנחנו בוואלה ניסינו את השאלון בכמה ואריאציות - כשעונים על השאלות בטלפון, יוצא תמיד "פייגלין" - זה מה שקרה למשל כשענינו "לא מסכים" על כל השאלות (מימין לשמאל):

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך כשעונים על השאלון במחשב, יש לפחות ניסיון להראות גיוון, והמערכת מחשבת את אחוזי התשובות ועשויה גם לתת תשובה כמו "נמצא שב- % 0 המנהיג שמוביל את הדרך שאתה מאמין בה הוא משה פייגלין". כלומר, גם כשההתאמה היא 0 אחוז, התוצאה היא תמיד פייגלין. כמו כן, כתובת האתר שבו יושב השאלון, likud.wdev.co.il/, רשומה בגוגל ככתובת של אתר הנקרא "משה פייגלין מנהיג עם דרך". ובכל מקרה, מאחר שזה סקר שנשלח למתפקדים דרך הטלפון, יש חשיבות רק לפלטפורמת הטלפון שכאמור לא נותנת שום אפשרות אחרת חוץ מ"פייגלין מתאים לך".

אז אם זו פרסומת למשה פייגלין, למה מוכרים לנו את זה כמו שאלון שייתן לנו תשובה אמיתית לגבי העדפותינו הפוליטית?

סקר תעמולה של משה פייגלין. http://likud.wdev.co.il/, אתר רשמי
צילום מסך מתוך האתר http://likud.wdev.co.il/. זו התשובה שמתקבלת כשעונים על כל השאלות בשלילה/אתר רשמי, http://likud.wdev.co.il/

לימור בר און, יועצת אסטרטגית ומנהלת הקמפיין של פייגלין מסרה בתגובה: "סקרים שערכנו גילו שיש רוב מובהק של למעלה מ-60% ממתפקדי הליכוד שמזדהים עם הדרך של משה פייגלין. על בסיס הנתון הזה יצרנו קמפיין רשת שאמור להפיל אסימון אצל רוב מצביעים, וליצור זיהוי בין האיש והדרך. מספר החשיפות, ההקלקות והתמיכה מדהימים.

ברשת השאלון נותן במדויק את אחוזי ההתאמה של הנשאל לדרכו של משה פייגלין. בסלולר הייתה לנו תקלה שמתוקנת ברגעים אלה ואנו מתנצלים עליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully