וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת CES: שני סמארטפונים מסדרת ZenFone של אסוס

צחי הופמן, לאס וגאס

6.1.2015 / 9:00

ה-ZenFone 2 קיבל השראה מה-G3 של LG. ה-ZenFone Zoom כולל זום אופטי כפול 3 ומייצב תמונה אופטי עבור המצלמה. אסוס הכריזה גם על הטאבלט ההיברידי טרנספורמר בוק צ'אי

חברת אסוס הציגה אתמול (ב') שני פאבלטים (הכלאה של סמארטפון וטאבלט) חדשים מסדרת ה-ZenFone שלה. האירוע נערך לקראת תערוכת האלקטרוניקה CES, שתיפתח היום בערב (ג') בלאס וגאס (שעון ישראל).

דגם ה-ZenFone 2 הוא ממשיך דרכם של דגמי ה-ZenFone שהושקו רק בחודש שעבר בישראל. הדגם החדש קיבל השראה בהמון מובנים מדגם ה-G3 של LG. למשל, בגב המכשיר אפשר למצוא כפתורי שליטה לווליום, המאפשרים לתפעל את הווליום בצורה טבעית יותר בזמן שיחה. עוד השראה מ-LG היא טכנולוגיית המיקוד האוטומטי באמצעות לייזר במצלמה, המאפשרת התמקדות מהירה יותר בעצמים. מחברת אפל קיבלו באסוס את ההשראה לפעולת כיווץ תצוגת המסך, כך שניתן לתפעל אותה ביד אחת לאחר לחיצה כפולה על אייקון הבית.

מבחינת חומרה, ה-ZenFone 2 כולל אפשרות לשני כרטיס סים (שני קווי טלפון), מסך בגודל 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD עם זכוכית ממוגנת מסוג גורילה גלאס 3, מעבד אינטל מסוג Z3580 מרובע ליבות במהירות 2.3 ג’יגה הרץ וגם הסמארטפון הראשון שיוצא עם 4 ג’יגה זיכרון (ישנה גם גרסת 2 ג’יגה). נפח האחסון עומד על גרסאות 16, 32 או 64 ג’יגה, כולל אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס.

מערכת ההפעלה היא אנדרואיד לוליפופ (גרסה 5), עם ממשק המשתמש של אסוס - ZenUI. המכשיר מגיע בעובי 10.9 מ”מ ובמשקל של 170 גרם. הסוללה בקיבולת 3000 מיליאמפר עם אפשרות טעינה מהירה, כך שניתן לטעון 60% ממנה בכחצי שעה.

המצלמה האחורית מגיעה עם חיישן 13 מגה פיקסל והמצלמה הקדמית עם 5 מגה פיקסל. טכנולוגיה בשם פיקסל מאסטר, מאפשרת לצלם תמונות במקומות עם תאורה נמוכה. הטכנולוגיה הזו מיועדת למצלמה הקדמית והאחורית. באסוס משווים את מצב הצילום האוטומטי לסמארטפונים מובילים בשוק, כך שהתמונה אצלם יוצאת טובה יותר.
ה-ZenFone 2 מתוכנן לצאת בחודש מרץ בארה”ב במחיר אטרקטיבי מאוד של 200 דולר (לגרסת ה-2 ג’יגה זיכרון).

גרסת הזום
דגם ZenFone Zoom הוא אחיו של ה-ZenFone 2, רק שהוא כולל זום אופטי כפול 3 ומייצב תמונה אופטי עבור המצלמה. בדומה ל-G3, גם כאן אפשר למצוא טכנולוגיית לייזר במיקוד האוטומטי, לביצוע הפעולה הזו במהירות רבה יותר. המצלמה מגיעה עם חיישן 13 מגה פיקסל, כאשר המצלמה הקדמית עם 5 מגה פיקסל.

מחיר: 400 דולר החל מהרבעון השני של השנה.

מתחרים במקבוק אייר
אסוס הכריזה גם על הטאבלט טרנספורמר בוק צ’אי, טאבלט היברידי, המגיע ב-3 גרסאות: T300 עם מסך 12.5, אינץ’ בעובי 7.6 מ”מ במחיר של 800 דולר, דגם T100 עם מסך 10.1 אינץ’ בעובי 7.2 מ”מ, במחיר 400 דולר ודגם T90, טאבלט עם מסך 8.9 אינץ’ בעובי 7.5 מ”מ, במחיר 300 דולר.

מבחינת אסוס, הטרנספורמר בוק צ’אי (הכולל גם מקלדת חיצונית), הוא המתחרה בגרסת מערכת ההפעלה ווינדוס, ללפטופ של אפל - מקבוק אייר. באסוס טוענים שאיכות התצוגה של הטאבלט T300 טובה יותר מזו של אפל, הרזולוציה בצ’אי עומדת על 2560 על 1440 פיקסלים. באסוס מציינים שהמוצר מגיע עם מעבד אינטל Core M וסוללה המספיקה ל-8 שעות עבודה. הצ’אי יהיה זמין למכירה בארה”ב החל מחודש פברואר.

  • עוד באותו נושא:
  • CES 2015
  • אסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully