וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוסקר של המשחקים

15.1.2015 / 8:38

בשישי יתקיים טקס GameIS Awards למשחקים הישראלים הבולטים של השנה החולפת. בתוכנית: הפתעות, פרסים והרצאת אורח מחו"ל על הצלחת תעשיית המשחקים של פינלנד

יח"צ - חד פעמי

ביום שישי הקרוב בצהריים, בסנימטק תל-אביב, יערך אירוע הענקת פרסי GameIS Awards. מעין טקס אוסקר ישראלי למשחקים של השנה החולפת הכולל גם הרצאת אורח והפתעות נוספות.

הטקס הוא מסורת של עמותת מפתחי המשחקים הדיגטלית GameIS, שמרכזת תחתיה את תחום פיתוח המשחקים בארץ. השנה הוגשו לתחרות מעל 100 משחקים שנוצרו במהלך 2014, ויחולקו פרסים ב-9 קטגוריות שונות. הזוכים נבחרו על ידי ועדת שופטים מיוחדת, והפרסים נתרמו על ידי חברות כמו גוגל ומייקרוסופט, וכמיטב המסורת גם ארגזי בירה שפירא.

מתי נהיה כמו פינלנד?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנציגה הבולטת של תעשיית המשחקים הפינית/מערכת וואלה!, צילום מסך

100 משחקים בשנה אחת הוא בציר נהדר לתחרות. בישראל כבר פועלות מספר חברות משחקים, דוגמת פלייטיקה או פלאריום, שזוכות להצלחה עולמית, אולם התחום עוד לא זוכה להכרה ממסדית מספקת. מי שכן זוכה להצלחה אסטרונומית בשנים האחרונות בתחום המשחקים היא פינלנד, ממנה יצאו מותגי משחקים כמו אנגרי בירדס או קלאש אוף קלאנז.

הזדמנות מצויינת לשמוע ממקור ראשון למה הם כן ואנחנו לא, תהיה באירוע בהרצאת אורח של סמי ואנהאטלו (Sami Vanhatalo) ממקימי חברת Remedy הפינית, וחבר הדירקטוריון שלה בתקופת הצלחת המשחקים Max Payne ו-Alan Wake, שיספר על עלייתה של תעשיית המשחקים במדינתו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

פרס מפעל חצי חיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיים שפיר, ממציא הטאקי. הכבוד כולו שלנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמקובל בטקס פרסים, לצד הפרס המרכזי למשחק השנה יחולק גם פרס חצי חיים. גרסת המשחקים לפרס מפעל חיים, ומשחק מילים על הלקוח מהמשחק הפופולארי Half Life. השנה הכבוד הולך לממציא המשחקים הישראלי חיים שפיר על תרומתו בקידום תחום המשחקים בארץ.

שפיר מוכר בזכות הצלחת משחקי הקופסה של המותג "משחקי שפיר", ובמיוחד משחק הקלפים לכל המשפחה, טאקי. אחד המשחקים המצליחים והאהובים בכל הזמנים בישראל.

אתם מוזמנים לשחק טאקי גם באינטרנט ובסמארטפון בקישור הזה

כרטיסים והרשמה לאירוע באתר העמותה
רוצים הנחה ברכישת כרטיס? הזינו את קוד הקופון: GameISWalla באזור המסומן בקישור לרכישת הכרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully