וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי יענה לטלפון האדום?": הסרטון של נתניהו נגד הרצוג ולבני

16.1.2015 / 13:30

בסרטון אנימציה שהעלה לרשת מנסה ראש הממשלה להסיט את השיח לכיוון המדיני-ביטחוני, במקום זה החברתי-כלכלי. שני מנהיגי "המחנה הציוני" נראים רבים האחד עם השני, כשכל אחד מהם מנסה להתחמק מהשיחה ב"קו הנזיפות של אובמה"

מתוך עמוד הפייסבוק של ראש הממשלה בנימין נתניהו

אז במה יעסקו הבחירות הקרובות? תלוי את מי שואלים. בעוד שב"מחנה הציוני" מנסים בכל הכוח למשוך את השיח לכיוון החברתי-כלכלי, ראש הממשלה בנימין נתניהו מנסה, מטבע הדברים, להבליט את הצד המדיני-ביטחוני.

בפוסט שהעלה היום (שישי) ראש הממשלה לעמוד הפייסבוק שלו, הוא כותב כי "הבחירות האלה הן על מי יענה לטלפון האדום בירושלים, והן גם ובעיקר על מה ייאמר בטלפון האדום הזה". נתניהו כותב עוד כי "קל מאוד לקבל מחיאות כפיים וליטופים מהקהילה הבינלאומית. כל מה שצריך לעשות בשביל זה הוא להיכנע ללחצים הבינלאומיים ולהסכים להקמת חמאסטן שנייה ליד תל אביב וירושלים, כפי שרוצים ציפי ובוז'י. זו אינה דרכי".

בחירות 2015 || כל העדכונים בוואלה! חדשות:
סקר וואלה! חדשות: "המחנה הציוני" מטפסת ועוקפת את הליכוד
לא לתינוק הזה הוא פילל: הרשימה של בנט מעכבת את חזונו
חברי מועצה ופעילים חברתיים: הרשימה של כחלון נחשפת

"בוז'י, תתמודד": סרטון תעמולה חדש של הליכוד. צילום מסך
הרצוג ולבני כפי שהם מוצגים בסרטון של הליכוד/צילום מסך

אנשי נתניהו אף הכינו סרטון מצויר, שבו נראים לבני והרצוג רבים האחד עם השני, כאשר כל אחד מהם מנסה להתחמק מהשיחה ב"קו הנזיפות של אובמה". בתום הסרטון, ועל רקע קולות הוויכוח של השניים, עולה הכתובית: "ברגע האמת, נתניהו".

אגב, חיפוש בארכיון מעלה כי הסיסמה החדשה של נתניהו היא למעשה העתק של סיסמת הבחירות של אהוד ברק מ-2009. גם אז השתמש שר הביטחון לשעבר במילים "ברגע האמת, ברק", כאשר דמותם של לבני ונתניהו הולכת ונמוגה והוא נותר במרכז התמונה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"המחנה הציוני" מיהרו להכין סרטון תגובה, המציג אף הוא את הרצוג ולבני המצוירים מביטים בטלפון המצלצל. אולם אז מופיעה תמונתו של נתניהו עם הכיתוב: "ביבי, השאלה היא לא מי יענה לטלפון, השאלה היא מי יתקשר אליך?"

לפניות לכתב: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully