וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון חדש של הליכוד מציג את נתניהו כמטפל בגן ילדים

17.1.2015 / 19:35

בסרטון, גוער נתניהו בילדים המתפרעים יאיר, נפתלי, ציפי ואיווט, ומנסה להשליט בהם סדר - אלא שהמסקנה, בסופו של דבר, היא שלנהל מדינה זה לא משחק ילדים. צפו

סרטון של הליכוד - ביבי בגן ילדים. פייסבוק, צילום מסך
סרטון של הליכוד - ביבי בגן ילדים/צילום מסך, פייסבוק

מפלגת הליכוד מתחילה לשלוף את התותחים הכבדים שלה עבור קמפיין הרשת. אחרי הסרטון המצויר שהציג את בוז'י הרוג וציפי לבני כזוג המתקוטטים על הטלפון, עכשיו עלה לרשת סרטון הומוריסטי בהשתתפות ראש הממשלה ויו"ר הליכוד עצמו - בנימין נתניהו.

בסרטון, מגלם נתניהו גנן בגן ילדים שיוצא משליטה. הילדים מייצגים למעשה את מתחריו, והוא גוער בהם על כך שבגלל התנהגותם הפרועה הם לא יספיקו לעשות כלום היום. "יאיר, די לשחק עם זה, אתה הורס את זה", נוזף נתניהו ב"ילד" יאיר לפיד שמשחק עם החשבונייה, ומתייחס בכך לתיק האוצר. "ציפי, די לרוץ ממקום למקום", הוא גוער ב"ילדה" ציפי לבני שמתרוצץ ברחבי החדר, ומתייחס בכך למעבר של לבני ממפלגה למפלגה. בסיום הסרטון אומר נתניהו: "כדי לנהל מדינה, צריך ממשלה חזקה ויציבה. מצביעים ליכוד לשינוי השיטה".

סרטון עדיין לא עלה בצינורות הרשמיים של המפלגה - בעמוד של הליכוד או של נתניהו עצמו - ונכון לכתיבת שורות אלה ניתן לצפות בו בעמוד של מועמד הליכוד אמיר אוחנה.

צפו בסרטון המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully