וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם Sling TV היא הדבר הבא בתחום המדיה הביתית?

18.1.2015 / 17:37

במקום לנסות להתאים את הקופסה החכמה לטלוויזיה ולשירותי האינטרנט, Sling TV מציעה שירות מדיה ביתית שיושב על מוצרים הקיימים. כלומר, חוץ מעל האפל TV

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוק המדיה הביתית, או "קרב הקופסאות שמתחברות לטלוויזיה", הוא כנראה הקרב הבא של השנה. למרות שהטלוויזיות כיום הופכות יותר ויותר חכמות, הצרכנים אוהבים שתהיה איזו קופסה שתתחבר לטלוויזיה שלהם. הכירו את Sling TV, שירות חדש שמתממשק על המוצרים הקיימים שיש לכם כבר היום בסלון, ומספק שידורי טלוויזיה חיים ב-HD בעידן האינטרנט.

בשיחה שערכתי ב-CES עם סמנכ"ל שיווק סיימון האנט, הוא סיפר כי בניגוד לטרנדים של לחבר עוד ועוד קופסאות לטלוויזיות - השירות שלהם יושב על המוצרים הקיימים, בין אם זה קופסא חכמה כמו רוקו, נקסוס פלייר או אמזון Fire, טלוויזיה חכמה כמו זאת של LG או סמסונג, אפליקציות לאנדרואיד ול-iOS ואפילו על הקונסולות משחקים עם שירות מיוחד שיעבוד על ה-Xbox One. הלקוח יוכל להתנתק מהשירות מתי שהוא רק רוצה דרך האינטרנט, ללא התחייבות (דבר שנדיר יחסית בארה"ב), והחברה אף מפרסמת את השירות כשירות משלים ל-Netflix ו-Hulu.

מהתנסות קצרה שלי במוצר, זה עובד לא רע, ובאמת מרגיש כמו ממשק שמותאם לטלוויזיות ולא כמו אפליקציה שמתחו אותה. השירות כולל מגוון ערוצים חיים כמו דיסני ABC וערוץ האוכל, סרטים בשיטת VOD וחובבי הספורט ימצאו בו את ערוצי ESPN השונים. השירות יעלה 20 דולר ואין צורך בחיבורים או התקנה מיוחדת. לחלק מהערוצים תינתן אפשרות לצפות עד כ-3 יום אחורה כלך שלא תפספסו את התוכניות האהובות עליכם, כאשר כרגע אין אפשרות להקליט תוכן.

ומה עם אפל? לדברי האנט, לא ניתן להתממשק על האפל TV, כי אפל לא מאפשרת לאפליקציות צד שלישי להשתמש בממשק שונה משל אפל עצמה. משמע - השירות יצטרך להתאים את עצמו לממשק של אפל או להישאר בחוץ. למי שדואג, תמיד קיימת האפשרות לצפות בשידורים באפליקציה עצמה על גבי הויפי במכשירי ה-iOS.

חברת הלוויין DISH היא זאת שמספקת את השירות החדש, ונכון להיום השירות יינתן בארה"ב בהזמנה בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • SLING TV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully