וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקירה: התקן חכם ישמור עליכם בזמן הנהיגה

26.1.2015 / 15:45

ההתקן חכם לרכב משפר את בטיחות הנסיעה, עוקב אחרי מצב הרכב ומאפשר לחסוך כסף בדלק ובביטוח. והיומן החכם שלו יזכיר לכם גם מתי צריך לקחת את הרכב לתיקון. תכירו את Orange Smart Drive

יח"צ - חד פעמי

רכבים חכמים, כמו למשל המכונית ללא נהג של גוגל, הם העתיד, אבל ב-2015 בישראל המציאות הזו עוד רחוקה. בפועל, יש לנו בכיס המכנסיים סמארטפון, שכמה שהוא קטן הוא הרבה יותר חכם מהמחשב שיש בתוך הרכב הגדול. האפשרות לחבר בין השניים כדי להוסיף היא המפתח לנהיגה חכמה היום.

Orange Smart Drive הוא התקן חכם המחבר את הרכב אל שירותי ענן ויודע לאסוף ולנטר מידע על מערכות הרכב, כמו מהירות הנסיעה, מסלולים, מצב המצבר ועוד, וכך מעניק השגחה צמודה על בטיחות וביטחון הנהגים. המידע מוצג באפליקצייה יעודית בסמארטפון וכולל התראות על תקלות, ניתוח מצבי נהיגה (למשל אם מדובר בנהיגה שמבזבזת דלק או נהיגה שוחקת), מיקום הרכב, מהירות ועוד.

השירות מתאים לקהל מגוון, למשל עבור מי שרוצה עדכונים לשמירה טובה יותר על מצב הרכב, מי שמחפש לחסוך בהוצאות הנסיעה או שקט עבור הורים לנהגים צעירים על ידי הצגת מיקום הרכב.

החל מהיום (ב'), תוכלו גם לנהל יומן רכב דרך התקן ה-Smart Drive, ולקבל עדכונים ותזכורות על פי הגדרות המשתמש - לתאריכים כמו מועד חידוש הרישיון או הביטוח, כמו גם התראות על חריגות מהמהירות המותרת, תקלות מכניות, טיפים לחיכסון בדלק ועוד. היומן יעקוב גם אחרי מד הקילומטרים של הרכב ויזכיר לכם לקחת אותו לטיפול.

עלות השירות הבסיסי ואפליקציה: 24.90 ¤ לחודש, כולל הנחה בחידוש ביטוח הרכב בחברת AIG. לפרטים נוספים לחצו כאן.

הכתבה הוכנה בשיתוף Orange

  • עוד באותו נושא:
  • orange

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully