וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב - תרגום קולי גם בפייסבוק

20.1.2015 / 15:54

אחרי סקייפ, וגוגל, פיילוט של תרגום הודעות סאונד לטקסט מתחיל במסנג'ר של פייסבוק. וגם: גוגל חושקת בלווינים של space X ואמזון נכנסת לעסקי הקולנוע. חדשות הטק

תרגום טקסט בצ'אט פייסבוק. פייסבוק, צילום מסך
אפשרות תרגום מבוסס הודעה קולית בצ'אט פייסבוק. כרגע בשלב הפיילוט/צילום מסך, פייסבוק

האם התרגום הקולי מגיע לצ'אט של פייסבוק? בפוסט שפרסם בשבת דיוויד מרקוס, סגן נשיא מחלקת ההודעות בפייסבוק, הוא עדכן שפייסבוק התחילה ניסוי במסגרתו מספר משתמשים יקבלו את האופציה לתרגם קול - לטקסט. כשנשלח לחבר, לדוגמא, הודעה קולית ובה נאמר "מה שלומך?", החבר יראה על המסך את כפתור ה-play המאפשר לשמוע את ההודעה (פיצ'ר שזמין כבר מזה זמן) - ומתחתיו יתווסף הטקסט "מה שלומך".

לפי הפוסט, שאף זכה ללייק מהבוס צוקרברג, הפיצ'ר עובד רק באנגלית - אך כיוון שפייסבוק היא חברה בינלאומית סביר להניח שהשירות יתמוך בעוד שפות בהמשך. כמו כל פיצ'ר חדש של פייסבוק, "הבדיקות יעשו במספרים מזעריים כדי לראות איך המשתמשים מקבלים את הפיצ'ר החדש", כך לפי מרקוס. כלומר, ייתכן שהפיצ'ר לא יהפוך למשהו מרכזי אם המשתמשים לא יאהבו אותו.

תרגום קולי מעורר לא מעט עניין בתקופה האחרונה, עם הוספת פי'צר תרגום סימולטני בשיחות וידאו לסקייפ, ותרגום תמונות לשורת טקסט בעדכון האחרון של אפליקציית Google Translate. כעת גם פייסבוק מצטרפת למשחק. אפליקציית הפייסבוק מסנג'ר זכתה לביקורות שליליות מאז שהפרידו בינה לבין האפליקציה הראשית, אולם כפי שניתן לראות פייסבוק לא מזניחה את פיתוח הפי'צרים עבורה.

זה מזל"ט? זה כדור פורח? לא זה טיל של גוגל

אלון מאסק. GettyImages
אלון מאסק וחברים/GettyImages

אתמול דיווחנו על הנחיתה הכושלת של הרקטה של חברת SpaceX השייכת ליזם אלון מאסק, ועכשיו נראה שגוגל דווקא מעוניינת בשיתוף פעולה עם מאסק - והיא מוכנה לשלם, והרבה. האתר theinformation.com מדווח שגוגל קרובה להשקיע ב-SpaceX סכום של מעל ל-10 מיליארד דולר. מי שכבר מפנטז על כך שגוגל רוצה לשלוט גם על כדור הארץ וגם על מאדים (כוכב המטרה של מאסק) יכול להירגע, גוגל כרגע מתמקדת בכדור הארץ.

לפי הדיווחים גוגל מעוניינת בתוכנית הלוויינים של מאסק שאמורה לספק אינטרנט למקומות בכדור הארץ בהם התשתיות הם דלות או אינם נגישות. הלווינים יוכלו לשמש שיפור לתוכנית ה-Loon שלה, פרויקט הבלונים הפורחים של גוגל.

הלווינים שמאסק עתיד לשגר יעופו בגבהים של 1,200 ק"מ מעל כדור הארץ שאמורים תאורטית לספק מהירויות גבוהות מאוד של אינטרנט לכל בני האדם במחיר מוזל. כמו על כדור הארץ, גם בתחום אספקת האינטרנט לכל העולם פייסבוק מספקת תחרות לגוגל. מארק צוקרברג משתמש במזל"טים על מנת לקדם את הפרויקט האינטרנט שלו internet.org לכולם.

עוד באותו נושא

תרגום סימולטני מגיע לגוגל בקרוב

לכתבה המלאה

אמזון חיה בסרט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פונים לשוק חדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמזון סטודיו מתכננת לביים או לקנות את הזכויות ל-12 סרטים במהלך 2015. לפי הדיווח שאמזון מסרה ל- businesswire אמזון סטודיו מרחיבה את תחום פעילותה מעבר לסדרות טלוויזיה. כבר היום אמזון עובדת על הסדרות: Tumble Leaf, Mozart in the Jungle ו-Transparent שתשודר על ידי הוט בקרוב. כמו כן, בשבוע שעבר פורסם כי החברה חתמה הסכם עם הבמאי הנודע וודי אלן, שייצר עבורה סדרת טלוויזיה לראשונה בחייו. עכשיו היא הולכת לקולנוע.

לפי הדיווח, הסרטים יצאו לקולנוע, 4-8 שבועות לאחר מכן הם צפויים להגיע לשירות הפרמיום, אמזון פריים Instant Video. היום לדוגמא לוקח לסרטים 39 עד 52 שבועות לצאת לשירותי הסטרימינג.

טד הופ, שאחראי על הפרויקט וייסד את חברת ההפקה Good Machine, אמר: "הסרטים של אמזון יהיו שם נרדף לסרטים שמדהימים, מלהיבים ומרגשים את המעריצים, איפה שהם לא יצפו בהם. אני נרגש להיות חלק מזה". ההפקה תתחיל יותר מאוחר השנה. שירות אמזון פריים עולה 99 דולר לשנה אך ישנה אפשרות להירשם ל-30 יום ניסיון בחינם, שירות אמזון Instant Video. זמין כעת רק לתושבי ארצות הברית.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully