וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מה יקרה לאייפון 6 כשתזרקו אותו מהחלל?

מבחן הנפילה האולטימטיבי: האם אייפון 6 יצליח לשרוד נפילה מהחלל? רמז: התוצאות מפתיעות

ערוץ היוטיוב Urban Armor Gear Inc

מבחן הנפילה האולטימטיבי שנערך לפני כחודשיים בבריטניה ופורסם השבוע הציב רף חדש לכל עשרות "מבחני הנפילה" שתועדו ובחנו האם האייפון החדש יוכל לשרוד התרסקויות מגבהים שונים - החל מקומה רביעית בבניין ועד נפילה ממטוס. המבחן בדק - האם אייפון 6 יכול להחזיק מעמד בנפילה מהחלל? וכדי לוודא שלא תהיה שום דרך להתעלות על המבחן הזה - המכשיר נשלח לקצה החלל, עד המקום שבו כוח המשיכה עדיין משחק תפקיד.

זוכרים את הסרטון של הבשר שנשלח לחלל? כמו שם - גם פה המבחן נעשה במטרה למכור לנו משהו. הפעם מדובר בכיסוי חדש לאייפון של המותג Urban Armor Gear, שאמור להגן על האייפון הכסוף גם מנפילה מהחלל החיצון. האם הוא באמת עושה את זה?

מה קורה לאייפון 6 שנופל מהחלל?. צילום מסך
המקום הכי רחוק שאייפון אי פעם הגיע אליו/צילום מסך

האייפון עם הכיסוי החדש הוטס בעזרת בלון ומתקן טיסה משוכלל לגובה של יותר מ-30 אלף מטרים מעל פני הקרקע, כשהוא מצויד כמובן במצלמות שתיעדו את הנפילה ההיסטרית. בהגיעו לגובה המיוחל - שוחרר האייפון ונפל ארצה.

מאחר שהיה קיים סיכוי שמהירות הנפילה תהפוך את האייפון לקליע קטלני, מארגני הניסוי נעזרו במצנח שהאט את מהירות הנפילה שלו ל-70 קמ"ש. הטמפרטורה הנמוכה, מינוס 61 מעלות ליתר דיוק, רוקנה את הסוללה לחלוטין - אך לא פגעה במכשיר.

תוצאות המבחן עשו את העבודה: מתקן הטיסה והכיסוי נשברו - אבל הטלפון נשאר שלם וללא פגע, ואחרי טעינה קצרה - ניתן היה גם להשתמש בו.

אולי זה הזמן לבחון האם אייפון 6 ישרוד נפילה דרך חור שחור? יש מתנדבים?

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully