וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ לשעון החכם נמשך

25.1.2015 / 11:56

פרויקט ARA של גוגל עלול להתרחב גם לשעונים מתפרקים, אפל לא סגורה על זמן הסוללה לשימוש בשעון שלה, ויש נציגות ישראלית בשעוני אנדרואיד

פרויקטARA. יוטיוב, צילום מסך
טלפון מתפרק כבר יש להם/צילום מסך, יוטיוב

לאחרונה דיווחנו על ההתקדמות בטלפון המתפרק של גוגל, פרויקט ARA, ובאותה ידיעה גם הוזכרה תחזית המכירות האופטימית לשעון של אפל. שניהם צפויים להיות מושקים השנה. העדכון האחרון הוא ש-ARA מתכוון כנראה להרחיב את הקונספט שלו גם לשעונים לבישים.

איך בונים שעון מחלקים מתפרקים? לפרויקט BLOCKS יש כנראה תשובה: הסוד הוא ברצועה. האתר 9to5google
מרחיב על הנושא, בדוכן של אינטל בתערוכת CES האחרונה הוצג השעון בתור מסך יחיד ללא פונקציונאליות רבה, אך כל חלק ברצועה שמרכיבה אותו הוסיפה לו עוד רכיבים. אפשר להוסיף רכיב שיגביר את הסוללה, רכיב שיוסיף חיישן GPS, פתח לכרטיס סים ועוד. מנהל פרויקט ARA פול ארמנקו הראה עניין בפיתוח של BLOCKS ונפגש עם היוצרים שלו. במפגש מספר נציג בחברת BLOCKS: "מה שבאמת הפתיע אותי הייתה ההתלהבות של פול בפיתוח קרוס-פלטפורם של הטלפון המודולרי שלהם עם השעון המודולרי שלנו".

כרגע אין פרטים נוספים בעניין, אך בעוד גוגל ופרויקט ARA מתקדמים לשלב 3, אין זה מן הנמנע שירחיבו את הפעילות שלהם מעבר לטלפונים בלבד. בינתיים באפל, לפי הדיווחים האחרונים עדיין לא סגורים על זמן הסלולה של השעון החכם שלה.

כולם מחכים לאפל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יטען פעם ביממה כמו האייפון?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי הנתונים אפל מסמנת את ה-19 שעות כזמן אידאלי למשתמשי השעון. נשמע הרבה לא? מי שמתלהב מהזמן הממושך יכול להרגע, מדובר בשילוב של זמן שימוש וזמן המתנה.

לשעון המיועד צפוי להיות מעבד מסוג S1, מעבד שדומה למעבד ה-A5 הקיים באייפודים של היום. בשילוב מסך מרהיב שלא נופל מקצב ריענון של 60 פריימים לשנייה, מה שעלול להכביד מאוד על הבטרייה במכשיר.

בבדיקות שאפל עושה עם מגוון אפליקציות צד שלישי, החברה מעבירה את השעון בבדיקות מאמץ אינטנסיביות במטרה להגיע לשעתיים וחצי שימוש כבד, הכולל גם משחקים (פעם ראשונה שמשחקים מוזכרים בהקשר של השעון, נשמע מלהיב), או שלוש וחצי שעות של שימוש רגיל. נתון מפתיע הוא שאפל כרגע מכוונת ליעד של 4 שעות כזמן לשימוש באפליקציות הכושר (הכוללת חיישנים רבים). אם חושבים על זה, בעת אימון השעון לרוב יעבוד עם מסך מכובה, ורק ינטר את הפעילות הגופנית, ולכן הסוללה פחות מתאמצת.

בסיכום המאמר נמסר שלמרות היעד של 19 שעות, יתכן שאפל לא תגיע לכך בדור הראשון של השעונים. אפל מסבירה שברוב שעות השימוש עם השעון המסך יהיה כבוי כך שלדעתה המשתמשים כן יוכלו להגיע לזמן שימוש של יום אחד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

נציגות ישראלית בשעונים חכמים

אפליקציית סמבה מגיעה לשעוני אנדרואיד. מדובר באפליקצייה שמאפשרת לצלם סרטון ולשלוח אותו, ואז להקליט ביודעין את התגובה של מי שמקבל את הסרטון בזמן הצפייה ולשתף אותה.

יוצר סמבה הוא הישראלי ברק חכמוב. לאחרונה יצא עידכון לאפליקציה שמאפשר לראות את התגובות לסרטון וגם פריוויו של הסרטון עצמו בשעונים חכמים. אם הפריוויו מספיק מעניין, ניתן בלחיצת כפתור לראות את הסרטון עצמו בסמארטפון והמצלמה מצלמת את התגובה שלך. הדבר נובע בגלל ההגבלות של גוגל שלא מאפשרים לצפות בסרטונים מלאים בשעון שלהם, לכן חכמוב מצא דרך לעקוף את זאת על ידי טיזר של הסרטון עצמו בארוך של 15 שניות, ללא קול.

בשיחה עם חכמוב, שנמצא כעת בסן פרנסיסקו, הוא מסר לוואלה!TECH שבכך הסמארטפון משמש כתוספת לשעון ולא במקומו. בנוסף הוא עדכן שיש תוכניות להביא את האפליקציה גם לשעון של אפל.

להורדת סמבה לאנדרואיד
להורדה לאייפון - כרגע אין גרסא לשעון, כי לאפל אין שעון.

  • עוד באותו נושא:
  • apple watch

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully