וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק ואינסטגרם חזרו לעבוד

27.1.2015 / 8:36

שתי הרשתות החברתיות לא עבדו במשך קרוב לשעה החל מהשעה 8:20 הבוקר עקב תקלה עולמית. קבוצת ההאקרים Lizard Squad רמזה שהיא אחראית

פייסבוק. ShutterStock
פייסבוק/ShutterStock

תקלה עולמית ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. החל מהשעה 08:20 בבוקר שעון ישראל, לא ניתן היה לגלוש לרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם בדפדפנים ובאפליקציות הסלולר. גולשים דיווחו כי גם הגלישה לאפליקציית ההיכרויות הפופולרית טינדר אינה זמינה, והניסיונות להפעיל את האפליקציה התקבלו בהודעת שגיאה. לא ידוע מה היה מקור התקלה.

לפי סוכנות הידיעות AP התקלה השפיעה על הגולשים באסיה ובארצות הברית. שירותים אחרים בבעלות פייסבוק, כמו אפליקציית המסרים ווטסאפ, לא הושפעו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נרכשו על ידי פייסבוק ב-2012 במיליארד דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת ההאקרים Lizard Squad, המזוהה עם התקפות סייבר רבות וביניהן גם הפלת האתר של חברת התעופה "מלזיה איירלינס" השבוע, רמזה שגם הפעם היא אחראית הפלת האתר. הבוקר צייצה הקבוצה בטוויטר: "פייסבוק, אינסטגרם, טינדר, AIM, היפצ'אט" ותייגה את עצמה ואת המילה offline, ובכך קשרה בינה לבין הפלת האתרים הנ"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בניגוד לאתרים או גופים אחרים, שמשביתים מדי פעם את המערכות לטובת עדכונים, רשת פייסבוק מתגאה בעובדה שהיא תמיד זמינה. אולם בשנים האחרונות, עם התרחבותה של הרשת החברתית, הגיעו גם הקריסות. הגדולה שבהן הייתה בספטמבר 2014, אז נפלה הרשת פעמיים, כל פעם למספר דקות. מגזין הטכנולוגיה טקראנץ' דיווח אז כי לפי החישובים שלו, תאגיד פייסבוק מפסיד 22,453 דולר על כל דקה בה הוא מושבת מפעילות.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully