וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 הופעות האורח הכי גיקיות בטלוויזיה

30.1.2015 / 18:12

גיבור הגיקים אלון מאסק התארח בפרק האחרון של "משפחת סימפסון", והוא לא לבד: כשביל גייטס, סטיבן הוקינג ו-PewDiePie צצו בהופעות אורח בסדרות טלוויזיה

1. אלון מאסק במשפחת סימפסונס

כבר 25 שנים שחברי משפחת סימפסון מככבים על המסך הקטן. במהלך התקופה הזאת הרבה מאוד מפורסמים הגיעו להתארח. בדרך כלל מדובר בשחקנים הוליוודים או זמרי פופ פופולריים, אבל בפרק האחרון ששודר הגיע להתארח אחד הגיקים המפורסמים ביותר בעולם כרגע: אלון מאסק, מייסד חברת המכוניות החשמליות טסלה (ובעבר גם Ebay).

הסימפסונים נתנו הרבה כבוד למאסק, וכינו אותו "כנראה הממציא הגדול ביותר בן זמננו" - מה שגרם נחת לגיקים רבים, ששמחו לראות אחד משלהם מקבל את הכבוד הראוי לו. אבל זו לא הפעם הראשונה בה גיקים מפורסמים מגיעים להתארח בתוכניות פופולריות. הנה כמה כאלה שהקדימו את מאסק:

2. כשסטיבן הוקינג פגש את שלדון קופר

אין סמל גדול יותר של ניצחון הנפש על הגוף מאשר האסטרופיזיקאי סטיבן הוקינג. העבודה הכי מפורסמת שלו היא ספר שמסביר להדיוטות מה בדיוק קרה ביקום מאז המפץ הגדול - ולכן זה רק הגיוני שההופעה הטלוויזיונית המפתיעה שלו התרחשה בסדרת הטלוויזיה "המפץ הגדול".

"המפץ", שעוסקת באופן בלעדי (וסטריאוטיפי) בתרבות גיקית, אירחה המון גיקים נוספים במהלך השנים. כולל כוכבים רבים מ"מסע בין כוכבים", מייסד אפל סטיב ווזניאק, יוצר הקומיקס סטן לי (שיחזור לבקר אותנו בהמשך הרשימה) ועוד - אבל ההופעה של הוקינג היתה המפתיעה והמרגשת מכולן, כששלדון קופר פוגש את האדם היחיד בעולם מבחינתו שיכול להשתוות ליכולת השכלית שלו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

3. ביל גייטס הולך לפסיכולוג

כשפרייז'ר קריין הפסיכיאטר חגג את הפרק ה-2,000 של תכנית הרדיו הפופולרית שלו בסיטקום "פרייז'ר", הוא אירח את מייסד מיקרוסופט ביל גייטס - מעריץ ידוע של התכנית. ספק פרסומת ל-Windows XP שיצאה באותם ימים, וספק בדיחה ארוכה מדי - הופעת האורח הזו עדיין משעשעת, וגייטס עצמו נראה מרוצה להפוך לרגע לכוכב טלוויזיה.

4. סטן לי קופץ לסוכנות

סטן לי, האבא של ספיידרמן, הנוקמים, אקס-מן ועוד, ידוע כגיק שאוהב מאוד להופיע בקולנוע. למעשה, הוא דואג לסדר לעצמו תפקידי אורח קטנים בכל הסרטים המבוססים על גיבורי הקומיקס שהוא המציא - ויש הרבה כאלה. אבל גם על הופעות בטלוויזיה הוא לא מוותר. הוא מגיח למשל בהופעת אורח באחת מהסדרות המבוססות על היצירות שלו, Agents of S.H.I.E.L.D. למרות שהוא כבר רגיל למצלמות, הוא סיפר אז שמבחינתו זה היה רגע גדול באמת, וגם הסביר מה המדיניות שלו לגבי הופעות אורח בסרטים וסדרות טלוויזיה: "אם קוראים לי ליום צילומים לסרט או לסדרת טלוויזיה אני פשוט מגיע, עושה את מה שאומרים לי. לפעמים, אם אני בר מזל, אז אומרים לי תודה בסוף. ואז אני הולך. זהו". מלך.

5. כריסטופר ריב חוזר לסופרמן

גם אחרי תאונת הרכיבה שהפכה אותו למשותק, סופרמן תמיד נשאר סופרמן. כריסטופר ריב, ששיחק את איש הפלדה בסדרת הסרטים משנות ה-70 וה-80, הספיק לחזור ולבקר את המותג בסדרת הטלוויזיה "סמולוויל" - שם שיחק דוקטור שלימד את קלארק קנט הצעיר פרטים רבים על כוכב הבית שלו קריפטון.

ריב נפטר ב-2004, כשנה לאחר ששודר הפרק הראשון בו הוא התארח. סמולוויל, שרצתה לתת כבוד לשחקן הוותיק, הפכה לסוג של אנדרטה לסופרמן המקורי. תודו שזה קצת מרגש.

6. הופעה מלכותית ב"מסע בין כוכבים"

מה קורה כאשר שבן משפחת מלוכה מבקש להופיע בסדרת המד"ב החביבה עליו? כשמפיקי "מסע בין כוכבים" התמודדו עם הסוגייה הם לא חשבו פעמיים, והזמינו את המעריץ המלכותי להופעת אורח. המעריץ המדובר הוא עבדאללה השני, מלך ירדן הנוכחי. ההופעה שלו ב"מסע בין כוכבים: וויאג'ר" היתה ב-1996, כשהיה עדיין נסיך.

קל לפספס אותו שם: הוא מופיע ברקע של פריים אחד כאיש צוות, ולא מוציא מילה מפיו. הסיבה לשתיקה היא כי עבדאללה לא היה חבר בגילדת השחקנים, ולכן הפקת הסדרה לא היתה רשאית לתת לו תפקיד עם טקסט. מסתבר שבהוליווד איגודים מקצועיים חזקים יותר מדם כחול.

7. הדור הצעיר משתלט על South Park

עזבו אתכם מכל הגיקים הזקנים האלה - כל הצעירים יודעים שזמנם עבר, והכוכבים העכשווים הם הסטרימרים: אנשים שמצלמים את עצמם משחקים במשחקי וידאו ומעלים את התיעוד הזה בשידור חי באתרים כמו Twitch.tv ויוטיוב. גדול הסטרימרים האלה הוא בחור צעיר שמכנה עצמו PewDiePie. אל תצחקו על הכינוי המטופש, כל פי הערכה של המגזין הכלכלי Forbes הבחור הזה מרוויח ארבעה מיליון דולר בשנה, והפך לדמות נערצת על מיליוני ילדים בכל העולם.

סאות' פארק תמיד היתה הראשונה לזהות טרנדים, ובפרק הסיום של העונה האחרונה שלה לעת עתה היא אירחה את PewDiePie ב"הופעת האורח הגדולה ביותר אי פעם!". כרגיל אצל סאות' פארק הכל היה בהפוך על הפוך על הפוך - אבל למרבה המזל זה לא הפריע לסטרימר הפופולרי לשתף פעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully