וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק רשת חדש: עזרו לשרה נתניהו לאסוף בקבוקים למחזור

4.2.2015 / 9:33

הבקבוקים הממוחזרים של שרה נתניהו עוד לא הספיקו להתקרר, וכבר יצא לרשת משחק ובו אוספים בקבוקים עם שרה ואוספים אגורות מהפיקדון. במשחק אחר תצטרך לירות בשרה נתניהו או באובמה, תלוי בשיוך הפוליטי שלכם. משחקי הרשת מתחרעים על המצב הפוליטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הטריילר למשחק "בחילות 2015"/מערכת וואלה!, צילום מסך

תקופת הבחירות היא קרקע פוריה לפעילות רשת ענפה, ולא רק בתחום הסטטוסים והממים. בחודשים האחרונים עולים לאוויר גם משחקי רשת ומחוללי ממים מצחיקים, לפעמים על תקן של תעמולה ולפעמים כשעשוע בלבד. בחודש שעבר למשל, על רקע פרשיית השתתפותו של ראש הממשלה בעצרת בפריז, יצרו צעירי המחנה הציוני משחק רשת בשם "דחוף ת'ביבי", בו נדרש השחקן לדחוף את ביבי לקדמת הצעדה. המשחק שימש בעיקר להפצת מסר תעמולתי, ולא איפשר לשחקן להתקדם יותר מדי - בשלב די מוקדם שלו כבר הופיע הכיתוב "כשביבי מנצח, כל השאר מפסידים".

משחק מחשב – דחוף ת'ביבי. http://hooliganspro.co.il/push_bibi/, אתר רשמי
מתוך המשחק "דחוף ת'ביבי"/אתר רשמי, http://hooliganspro.co.il/push_bibi/

עכשיו עלה לרשת משחק חדש, על רקע פרשיית מיחזור הבקבוקים של אשת ראש הממשלה. במשחק מופיעה דמותה של שרה נתניהו על רקע אולם מלכותי מפואר, כאשר מהתקרה צונחים בקבוקים ריקים אותם עליה לאסוף בסלסלה שבידיה. כל איסוף של בקבוק מזכה אותה ב-25 אגורות החזר פיקדון. יש להשתמש במקשי החצים כדי להזיז אותה מימין לשמאל ולקפוץ מעל התהומות הפעורים ברצפה. ברקע נשמעת המנגינה של השיר "שרה" של אלונה דניאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
משחק ברשת: שרה נתניהו אוספת בקבוקים. http://theradio.co.il/sa/, אתר רשמי
מתוך המשחק של שרה והבקבוקים/אתר רשמי, http://theradio.co.il/sa/

בניגוד ל"דחוף ת'ביבי", המשחק של שרה אינו מזהה את עצמו עם מפלגה כזו או אחרת. יוצר המשחק, בוגר בצלאל בן 31 בשם מעין, מעיד כי הוא יצר אותו "נטו בשביל הכיף" ולא מאינטרס פוליטי כזה או אחר.

משחק נוסף שיצא למכשירי האנדואיד לא מזמן וחוגג על הבחירות מציג משחקיות מעט יותר מתקדמת, ויותר דמויות מהזירה הפוליטית. המשחק, Behilot 2015, נוצר על ידי סטודיו המשחקים הישראלי PlayScape, והוא מאפשר לכפ לשחק בתור ביבי או בוז'י לפי בחירתכם. מדובר במעין רימייק של סדרת פצצתה המוכרת מהווב, עם ביבי או בוז'י בתוך טנק על רקע כנסת ישראל. בכל שלב יש כמות מוגבלת של יריות, והמטרה היא לעמוד ביעדי הפגיעה ביריבים הפוליטיים. ביבי, לדוגמא, יורה על אובמה, אבו מאזן, אחמד טיבי, שלי יחמובי'ץ ואחרים; לעומת זאת אם תבחרו לשחק בתור בוז'י תתקלו ביריבים דוגמת ליברמן, בנט או דרעי. המשחק כולל גם כולל שלב בוס בו צריך לחסל מפלצת - או את ברק אובמה בתלבושת של סרסור נוסע במכונית ספורט (אם אתה ביבי), או שרה נתניהו רכובה על עגלת גלידת פיסטוק (אם אתה בוז'י).

שווה לצפות בטריילר החמוד והמושקע של המשחק בעמוד האפליקציה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully