וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל תציג ציוצים מטוויטר בתוצאות החיפוש

8.2.2015 / 8:39

הסכם בין ענקית החיפוש לרשת המיקרובלוגינג יאפשר לגוגל להציג ציוצים בחיפוש מיד אחרי כתיבתם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעולת נגד לחיפוש של פייסבוק?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר בלומברג מדווח כי גוגל וטוויטר הגיעו להסכם לפיו ציוצים מטוויטר יופיעו בתוצאות החיפוש. לא כל פרטי העסקה ידועים, אבל זהו עדיין שיתוף פעולה משמעותי בין שתי ענקיות, כזה שניתן לייחס אותו גם כצעד תגובה להוספת החיפוש בפוסטים עליו הכריזה פייסבוק לפני חודשיים.

הוספת הציוצים לתוצאות החיפוש אמור לצאת לדרך בחודשים הקרובים. טוויטר אינה חסומה לחיפושים וכבר היום ניתן למצוא ציוצים מטוויטר בחיפוש בגוגל, והבשורה שמביאה העסקה בין השתיים היא קודם כל טכנולוגית: טוויטר תאפשר לגוגל להתחבר ישירות לזרם המידע המגיע מהשירות שלה. הפעם האחרונה שזה קרה הייתה ב-2009. במילים פשוטות: אם עד היום גוגל הייתה סורקת את הרשת, מקטלגת את המידע ואז מציגה אותו בתוצאות (תהליך שיכול לקחת זמן ממושך) החיבור החדש יאפשר לציוצים להופיע בתוצאות החיפוש מיד עם כתיבתם.

המשמעות: תוכן במדיה חברתית יכול להיות שחקן בתוצאות החיפוש. לדוגמה, אם אתם מחפשים בעל מקצוע תוכלו לקרוא מה כתבו עליו ברשת החברתית ולא רק על בסיס קידום האתר שלו בחיפוש. עם זאת, עדיין לא יודע באיזה מיקום בתוצאות החיפוש, או מה הדירוג והחשיבות שיקבלו ציוצים מטוויטר מבחינת גוגל בחיפוש.

מנכ"ל טוויטר, דיק קוסטלו, טוויטר אישר את קיום השותפות בסוף השבוע בעת הצגת רווחי הרבעון הרביעי של החברה. הוא לא פירט את המשמעות העסקית, אולם ברור ששילוב בתוצאות החיפוש יוכל להזרים עוד גולשים לטוויטר, לעודד אותם להרשם ואולי להציג להם פרסומת בעמוד הנחיתה. כבר היום ההערכה היא ש-600 מיליון גולשים לא רשומים מגיעים לטוויטר דרך החיפוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully