וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממיאדה: הרשת צוחקת על הסרטון של נתניהו

8.2.2015 / 9:32

הסרטון החדש של ראש הממשלה("בא לי גלידה") הצליח להסעיר את האינטרנט, שהגיב בממים, סטטוסים - ואפילו שחזור פארודי של הסרטון. שלא לדבר על שגיאת הכתיב המפורסמת

צילום מסך

נתניהו ממשיך לשגע את האינטרנט. אחרי סרטון הביבי-סיטר הקודם, שהפך ויראלי וגרר שלל תגובות סאטיריות ברשת והגיע אפילו לתכנית הדיילי שואו עם ג'ון סטיוארט, הגיע סרטון חדש מבית היוצר של הליכוד. בסרטון שעלה אתמול לרשת נראה בנימין נתניהו מנסה לשווא לעבוד כמו שצריך, כאשר בכל רגע מפריעים לו עם פרשייה קטנונית חדשה כמו "פרשיית השולחן המתנדנד" או "פרשת הדגים הרעבים", כשנתניהו זועק בתימהון "אבל אני מאכיל אותם כל יום!"

הסרטון, כצפוי, סחף את הרשת. היריבים הפוליטיים של נתניהו הזדרזו לפרסם סטטוס שצוחק עליו. יו"ר מרצ זהבה גלאון פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה סטטוס: "איזה מסכן ראש הממשלה שכל הזמן מסיחים את דעתו עם פרשות וכתבי אישום ולא נותנים לו לעבוד. עכשיו אני סוף סוף מבינה למה לא היה לו זמן לפרסם מצע". חבר הכנסת דב חנין הגדיל והכין קומיקס מתמונות הסרטון:

ומשה כחלון העלה גרסה מדובבת של הסרטון, שבה דווקא מדווחים לנתניהו על דברים קצת אחרים:

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

גם הגולשים חגגו על הסרטון, אם כי גם אלה שלעגו למסרים שלו הודו שהוא מצחיק ועשוי היטב. הסטנדאפיסט תם אהרון צילם באותו ערב בדירה שלו פארודיה על הסרטון של נתניהו, יחד עם שותפו יואב רבינוביץ' ובעריכת אביתר חלימי, ובה הם מגחיכים את תגובותיו של נתניהו בסרטון ואת מה שמסתתר מאחוריהן:

חלק גדול מהגולשים התייחס לשגיאת הכתיב בסרטון, כשבכתוביות כתוב "להסית" במקום "להסיט", והציע שאולי מדובר בטעות מכוונת - כרמיזה על הסתה. "אני שונא להתעסק בשגיאות כתיב, אבל ביבי, זה להסיט. הסתה זה מה שאתה עושה", כתב העיתונאי חיים לוינסון. "זה לא היה מכוון", כתבה הבלוגרית טל שניידר, "פליטה פרוידיאנית, טעות הפקה". גם גולשים אחרים התעסקו בטעות:

אמן הרמיקסים נוי אלושויתר על הרמיקס, אבל מיקסס את נתניהו עם אובמה:

גולשים אחרים מתחו ביקורת על נתניהו דרך פריימים מהסרטון:

והעיתונאי רענן שקד סיכם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully