וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדבר עם נציג שירות של גוגל

8.2.2015 / 13:00

גוגל בוחנת פיצ'ר חדש של תמיכה אנושית בשיחת וידאו בקניית של מוצרים שלה. וגם: גוגל גלאס, מתחילים מחדש וסמסונג מוסיפה משחקים בסטרימינג לטלוויזיות החכמות. חדשות הטק

סרגיי ברין עם גוגל גלאס, ספטמבר 2012. רויטרס
סרגיי ברין עם גוגל גלאס/רויטרס

פרויקט הגוגל גלאס מקבל מנהיגות חדשה, שרוצה להתחיל מאפס. פרויקט המשקפיים שהגה סרגיי ברין, אחד ממייסדי גוגל, לא עבד כמו שצריך. אחרי שהודיעה גוגל בגוגל פלוס של הפרויקט שהמשקפיים "סיימו את לימודיהם" (graduating), יוצאים מהמעבדה ואינם מקבל משתמשים חדשים - כאלו שיסכימו לשלם 1,500 דולר להיות נסיינים במוצר - הרבה חשבו שגוגל תהרוג את הפרויקט סופית, אבל זה לא קרה.

ה-New York Times מעדכן שעכשיו הפרויקט עובר כולו לטוני פדל, מנכ"ל חברת האוטומציה Nest שנקנתה על ידי גוגל בתחילת 2014. פדל לא שש לשתף את הציבור בבדיקות של המוצר שאינו גמור. בדיווח נמסר שפדל יתחיל את המוצר מאפס ויבנה אותו מחדש. האם יהיה מדובר במוצר טוב יותר, כעת שהשבבים של אינטל אמורים להריץ אותו? האם יצליחו לתקן את הדימוי של המשתמשים בו? האם הוא יהיה אופנתי או נוח יותר? עוד קשה לדעת, אפשר לקוות שגוגל תלמד מהניסיון.

לקנות מוצרים דרך הנגאאוטס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משפרים את השירות/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירות הווידאו החינמי של גוגל, מאפשר לעשות לא מעט דברים, בין אם זה לדבר עם האפיפיור, או לרכוש שיחה עם מומחה בתחום מסויים עם Google Helpouts. כעת גוגל מוסיפה פי'צרים לשירות.

האתר TechCrunch גילה אפשרות חדשה תחת קטגוריית "מכשירים" בחנות הפליי" בין השעות 6 בבוקר עד 6 בערב (זמן החוף המערבי בארצות הברית) ניתן לנהל שיחת וידיאו על מוצר מסויים עם נציג שירות של גוגל ולשאול אותו שאלות לפני הרכישה.כרגע השירות זמין רק לקטגוריית המכשירים של גוגל.

גוגל אישרה את קיום הפיצ'ר, והוסיפה שהחברה בשלב ה"עריכת ניסיונות בנושא ואסיפת מידע, וכרגע (אנחנו) לא מוכנים לחשוף עוד פרטים". אם הניסיון יצליח, יתכן שגוגל תרחיב את תחום פעילותה לשוק הקמעוני ונוכל בעתיד לדבר עם נציגים חיים (ולא רובוטים כמו שיש היום) על מוצר מסויים לפני רכישתו.

מהלך כזה יכול ליצור בעתיד תחרות מול אמזון. שמפעילה את שירות ה-Mayday שלה למשתמשי קינדל, ומוצריו כאשר זקוקים לתמיכה טכנית. וגם מול שירות הלקוחות האנושי Genius בחנויות של אפל. היתרון של גוגל הוא שימו שבשיחות וידאו ורכישה ומתן שירות בלי לצאת מהבית.
.

עוד באותו נושא

האנגאאוט עם האפיפיור

לכתבה המלאה

משחקים בטלוויזיות של סמסונג

playcast. צילום מהאתר הרשמי http://playcast-media.com/, אתר רשמי
משחקים של פלייקאסט, בקרוב אצלנו?/אתר רשמי, צילום מהאתר הרשמי http://playcast-media.com/

חברת Playcast, האחראית על הזרמת משחקים דרך הענן הכריזה באתר הרשמי שלה שהיא מביאה את שירותיה לטלוויזיות החכמות של סמסונג.

"הקטלוג שהולך וגודל של המשחקים של Playcast, יהיו זמינים כעת לטלוויזיות החכמות של סמסונג במדינות הבאות: ישראל, ברזיל, קנדה, ארה"ב, בריטניה, גרמניה ועוד". לגבי השוק הישראלי עוד אין אישור רשמי, או מידע נוסף כמו מחיר על השירות וההזרמה אולם עדכונים צפויים בקרוב.

מה שזה אומר הוא שמשתמשים שרכשו טלוויזיה חכמה של סמסונג (כנראה מהסדרות החדשות) יוכלו לגשת למגוון משחקי פרמיום איכותיים ולשחק אותם ישירות מהטלוויזיה.
לצד שיתוף הפעולה עם סוני, שהוכרז ב-CES האחרון שיאפשר הזרמת משחקים מהענן גם כן, סמסונג עושה צעד גדול לחווית משחק מוצלחת על הטלוויזיות שלה. שילוב הזרמת התוכן מהענן הוא הכרחי, כי לטלוויזיות אין היום יכולות עיבוד חזקות, ועל כן תוכן המשחקים שכבר מוצע עליהם חלש מבחינה טכנולוגית.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully