וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלגת הליכוד פרסמה שאלון "במי כדאי לך לתמוך"

10.2.2015 / 16:46

השאלון מברר אם אתם רוצים מנהיג מוצלח (ואז תקבלו "הליכוד") או עלוב ("המחנה הציוני"). תופתעו לגלות מה יוצא לכם אם אתם בוחרים לחלק את ירושלים

שאלון של הליכוד: איזה מנהיג מתאים לך. פייסבוק, צילום מסך
תחשבו טוב טוב לפני שאתה עונים/צילום מסך, פייסבוק

עוד צעד קטן לוויראליות בבחירות 2015: מפלגת הליכוד פרסמה בעמוד הפייסבוק שאלון PlayBuzz בסגנון "בחן את עצמך", באמצעותו אמורים הגולשים לגלות למי עליהם להצביע. בשאלון מופיעות חמש שאלות, ובסופו מופיעה התוצאה - ליכוד או המחנה הציוני.

נוסח השאלות, כמתבקש מפיצ'ר שאמור לשמש כתעמולה בלבד, מוביל את הגולש הממוצע לבחור בעיקר בתשובות שמוגדרות כ"ליכוד": למשל, "האם לישראל צריך שיהיה מנהיג מוערך בזירה הבינלאומית" (כשהתשובה "כן" משייכת לליכוד). אם איתרע מזלכם ובחרתם שאתם מעדיפים מנהיג שלא יצמיח את הכלכלה ולא יגן על ישראל, תקבלו את התוצאה "מצטערים, נתקעת עם 'המחנה הציוני'! מפלגת שמאל קיצוני של חובבנים, שתתקפל בפני הלחצים ורק תדכא את הצמיחה הכלכלית. שיהיה לך בהצלחה עם זה".

אבל יש גם הפתעה בשאלון: השאלה הראשונה היא "האם את/ה בעד חלוקת ירושלים", וגם אם תענו "כן" תקבלו את התוצאה "ליכוד". יש משהו שאנחנו לא יודעים?

שאלון של הליכוד: איזה מנהיג מתאים לך. פייסבוק, צילום מסך
שאלון של הליכוד: איזה מנהיג מתאים לך/צילום מסך, פייסבוק

זו לא הפעם הראשונה שמפלגת הליכוד עושה שימוש בשאלוני אישיות ש"במקרה" מובילים לתוצאה הרצויה: לפני חודשיים, כשמשה פייגלין עדיין התמודד על מקומו בליכוד, נשלחו מטעמו שאלונים ב-SMS למתפקדי המפלגה, שהיו אמורים לעזור להם לגלות מי המנהיג שהכי מתאים להם. מעבר לעובדה שגם שם השאלות נוסחו באופן מוטה, הרי שגם התוצאה, בכל מקרה ובכל ואריאציה, הייתה "פייגלין".

אז מה יצא לכם, ליכוד או המחנה הציוני?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully