וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: רווקים שמשתמשים באימוג'י - יותר פעילים מינית

11.2.2015 / 17:34

מחקר שערך אתר הכרויות והתפרסם במגזין TIME גילה שיש קשר בין שימוש בסמלים מצוירים של אימוג'י - ובין חיי מין. וגם, מה זה אומר עליכן אם השתמשתם באימוג'י בצורת נשיקה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם גם אתם נוהגים להוסיף סמלים גרפים של אימוג'י בהודעות SMS? האם שום משפט לא שלם מבחינתכם בלי תוספת של סמיילי קורץ, לבבות או חציל? חדשות טובות: כנראה יש לכם חיי מין נפלאים. מחקר שערך אתר match.com חשף כי רווקים שמשתמשים באימוג'י - מערכת הסמלים המצוירת שנמצאת לכם בסמארטפון - הם אנשים שמקיימים יותר יחסי מין מאנשים אחרים. ככל שהשימוש באימוג'י רב יותר - כך עולה כמות חיי המין שלהם.

נתונים עולים מתוך סקר שנתי שעורך האתר, שנועד לחקור הרגלים שונים בחייהם של הרווקים האמריקאים. הסקר הקיף 5,675 רווקים ורווקות בשנות ה-20, ה-30 וה-40 לחייהם, וחשף כי 54 אחוזים ממשתמשי אימוג'י קיימו סקס בשנה האחרונה - לעומת 31 אחוזים בלבד בקרב אנשים שאינם משתמשים באימוג'י. משתמשי אימוג'י גם יוצאים יותר לדייטים, עם סיכוי גבוה פי שניים מהם לרצות להתחתן.

גרף המציג יחס בין שימוש בסמלי אימוג'י לבין חיי מין. match.com, אתר רשמי
מתוך המחקר: אחוז הרווקים שקיימו יחסי מין בשנה האחרונה ותדירות האימוג'י שהם מוסיפים להודעות ה-SM/אתר רשמי, match.com

גם סוג האימוג'י שבו אנחנו משתמשים אומר עלינו משהו - לפי המחקר, נשים שמרבות להשתמש באימוג'י של נשיקה, הן בדרך כלל גם נשים שקל להן יותר להגיע לאורגזמה.

אז מה הקשר בעצם, בין אימוג'י לבין חיי מין רבים יותר ומספקים יותר? אחת מעורכות המחקר, ד"ר הלן פישר, הסבירה למגזין TIME כי האימוג'י מספק לנו דרך להביע רגשות בהודעות טקסט, ובהתאם לכך - אנשים שמחפשים דרכים להביע רגשות באופן מפורש הם בדרך כלל גם מיניים יותר, רומנטיים יותר ופתוחים יותר לקשרים והתנסויות. לכן הם צוברים יותר חוויות מיניות מאשר אלה שמסתפקים רק במילה הכתובה.

אז בכמה סמלי אימוג'י אתם משתמשים, אם בכלל? עכשיו אתם גם יודעים למה.

  • עוד באותו נושא:
  • אימוג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully