וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקאה משיקה מקלדת אימוג'י

12.2.2015 / 14:10

מה לעזאזל ליצרנית הרהיטים השבדית ומקלדות אימוטיקונים לסמארטפון? כנראה שמסתתר שם איזשהו היגיון שיווקי

יח"צ - חד פעמי

לאחרונה דווח שאפל צפויה להוסיף אימוג'ים בעלי גיוון גזעי למקלדת, אולם בעוד אלו עדיין מתעכבים ועתידים להגיע עם OSX, יצרנית הרהיטים השבדית איקאה משיקה אימוטיקונים משלה.

ראינו בעבר חברות שמנסות להיכנס לתחומים שאינם תואמים לרוב לפעילות הליבה של החברה, כמו למשל Runtastic עם האוקלוס ריפט,וגם כאשר אפל קנה את ביטס אנשים הרימו גבה., או במילים אחרות - מה לעזאזל לחברת רהיטים ומקלדות ואימוג'י?

החברה השבדית, שלעגה בעבר לפרסומות של אפל עם סרטון ויראלי על קטלוג המוצרים החדש שלה נכנסת לתחום שבו דווקא לאפל יש מילה. בסרטון הפרסומת שלה הם טוענים שגברים לא מבינים נשים במשך שנים (ריבים בן בני זוגות הם עניין שכיח בחנות של איקאה) והמקלדת באה לפתור את הבעיה.

בפרסומות המשעשעת מסביר הפרזנטור במבטא שבדי כבד, שהגברים לא יודעים מה נשים רוצות מהם, ולכן הם ניסו ליצור דרך לעזור להם. בסרטון נאמר ש"אחרי 400 אלף שנה של סיביליזציה איקאה נכנסת לתמונה, עם פתרון חכם שיעזור למנוע אי הבנות ברחבי הבית".

איקאה טוענת שעיקר הבעיות בין בני הזוג הם סביב הבלאגן בבית, ולכן היא מציגה מקלדת חדשה שתראה בעיקר רהיטים שיתנו לבני הזוג להביע את מה שהם באמת רוצים להגיד.

איקאה צוחקת על אפל

אז כן, לאיקאה יש הרבה סוגי רהיטים ויש משהו מתוחכם בלהשתמש בדימוי האימוג'י של מיטה או ארון ולשייך אותם (לפחות בתת מודע) לרהיטים של החברה. ובתוך כך לחשוף לפחות חלק מהפוטנציאל של הקטלוג ולחשוף עוד מוצרים. אימוג'ים נוספים מו לב, נשיקה, ביגוד סקסי ועוד גם מופיעים.

רוב המוצרים נראים נקיים מלוטשים ומתאימים לממשק השטוח של iOS וגם לממשק ה"חומרי" של אנדרואיד, אך מעבר לזה, כאשר איקאה משלבת גם אנגלית במקלדת (השפה היחידה) נראה שהם רוצים שנשלח את האימוג'ים שלה יותר מכל דבר אחר.

ראוי לציין שכיוון שהמקלדת לא חלק מהקוד הרשמי של אימוג'י. אפשר רק להעתיק את האימוג'ים למכשיר ולשלוח אותם כתמונה יחידה גדולה ואי אפשר למשל לשלב אותם במשפט מלא כמו שמראים בפרסומות.

הורדה חינם: לאנדרואיד | לאייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully