וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדינוזאור הכי חכם בעולם

17.2.2015 / 15:54

דינו הדינוזאור הוא לא רק צעצוע - יש לו גם מוח של מומחה טריוויה עולמי מ-IBM, והוא מתאים את עצמו לרמה של הילד. בקיצור - ביי ביי ברני הדינוזאור, יש לך מחליף

פקוירט קיקסטארטר – צעצוע דינוזאור חכם Green Dino. www.kickstarter.com, אתר רשמי
דינו הדינוזאור/אתר רשמי, www.kickstarter.com

צעצועים חכמים לרוב מסתכמים באיזו אפליקציה ששולטת בהם מרחוק, כמו הצעצועים של SpinMaster שפגשנו בתערוכת ה-CES למשל.

חברת הסטארטאפ Elemental Path מנסה לצאת קצת מהקופסה. הצעצוע החכם שלה מסדרת CogniToys, העונה לשם Green Dino (או דינו הדינוזאור), מצוייד גם במוח: המוח של ווטסון, העוזר הווירטואלי של IBM. בעזרת לחיצה על בטנו הילד יכול לשאול את דינו שאלות כמו "מה המרחק לירח" או "מה הצבע של חיפושית משה-רבנו", ודינו יענה בקול גברי על השאלה.

אבל זה לא הכול. מאחר ומדובר בווטסון של IBM, שזכה כבר בתחרות "מלך הטריוויה", הצעצוע גם ילמד את הילד ויתאים את עצמו באופן אישי אליו. דינו יכול למשל לשאול את הילד "כמה זה אחד ועוד 3" או לבקש "ספור עד 6", והוא יבדוק את התשובות של הילד.

צפו בפלא:

בחברה מבטיחים שדינו יתנהג לילד בן 6 באופן שונה מאשר לילד בן 4, ומכיוון שהמוח, ווטסון, נמצא בענן, החברה יכולה גם לעקוב אחר הפעילות שלו ולשפר אותו בזמן אמת ללא שום חיבור למחשב (האם זה אומר שהיא מקשיבה לילד בכל זמן נתון? עדיין לא ברור). אפרופו חיבור למחשב, ההתקדמות של הילד תהיה מנוטרת על ידי ההורה שיכול להתחבר לדפדפן ל"לוח הבקרה" של דינו ולעקוב אחר התפתחות הילד, כמות השאלות שהוא ענה נכונה ועוד.

למרות שהשיתוף של Elemental Path הוא עם IBM, החברה החליטה לממן את דינו בפרויקט קיקסטארטר. הוא עולה שםם 99 דולרים ויש משלוחים גם לישראל. עוד אלמנט נחמד בפרויקט - כל תשלום מעבר מעל 25 דולרים יוסיף את השם של התורם לקוד המוצר תחת השאלה "מי יצר אותך?". שווה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פקוירט קיקסטארטר – צעצוע דינוזאור חכם Green Dino. www.kickstarter.com, אתר רשמי
פקוירט קיקסטארטר – צעצוע דינוזאור חכם Green Dino/אתר רשמי, www.kickstarter.com
  • עוד באותו נושא:
  • צעצועים
  • ibm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully