וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכה בתחרות "יוצרים ברשת": סרטון של מיכאל הנגבי

18.2.2015 / 14:51

150 מועמדים הגישו סרטוני רשת לתחרות "יוצרים ברשת", ואתמול הוכרז המנצח - פיילוט לסדרת רשת בשם "עסק משפחתי" על שני אחים שמתקוטטים ביניהם על ניהול העסק המשפחתי. צפו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הסרטון הזוכה "עסק משפחתי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש (ג') התקיים אירוע הגמר של התחרות "יוצרים ברשת 2.0", ביוזמת איגוד המפיקים בישראל בשיתוף YouTube ומשרד הכלכלה. לתחרות השנה הוגשו קרוב ל-150 סרטונים עם הצעות מקוריות לפיתוח סרטים וסדרות רשת, ואתמול הוכרז כמנצח הסרטון "עסק משפחתי" של מיכאל הנגבי.

לצפייה בכל 13 הסרטונים המועמדים בגמר

"עסק משפחתי" הוא פיילוט לסדרה עלילתית ברשת שיצרו מיכאל הנגבי, גל דרן, ניר נחום, דניאל אדר, אורן קסטנבאום ורודי סעדה, על עלילותיהם של רודי ומיכאל, שני אחים שיורשים מאביהם חנות כלי עבודה ורבים מי מהם צריך לנהל את העסק המשפחתי. היוצרים זכו בפרס כספי של 40 אלף שקלים, בנוסף לנסיעה ללונדון להשתלמות מיוחדת ב-YouYube Space.

ועדת השופטים כללה את היו"ר אלדד קובלנץ - מנכ"ל החינוכית, נועה פניני - יוצרת ותסריטאית, שחר בן דוד וניב פועל - המנכ"ל ומנהל הקריאייטיב של "שרוטונים".

בפרס השני זכה "אלישע ודג הזהב" של היוצרים שמעון מימרן, עמרי שנהר, ארז ברנהולץ ואלעד גולדמן, ובמקום השלישי - "שיחות יוצאות" של היוצרים יוגב יפת וניר ברגר. פרס מיוחד הוענק לסרטון האנימציה "בור בלי תחתית" של היוצר דורון שלו דהן.

בתחרות הסטודנטים זכה במקום הראשון "הרומן שלי עם דאעש" של היוצרים דימה קונופליוב ומיכאל שטרן, פיילוט לסדרת רשת עלילתית סאטירית העוקבת אחר עלילותיו של רומן שעוזב את הארץ כדי להתגייס לדאעש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הסרטון "הרומן שלי עם דאעש"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully