וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה באמזון: 1,500 חיפושיות חיות בשקית

20.2.2015 / 18:23

כן, מתברר שבנוסף לספרים ולדיסקים, אפשר גם לקנות באתר אמזון שקית ובה 1,500 חיפושיות חיות (בהתחייבות!). מה אפשר לעשות איתן? האתר ממליץ: "מתאים למסיבות יום הולדת". מה

חיפושיות פרת משה רבנו למכירה באמזון. אתר רשמי amazon.com,
המוצר מקרוב/אתר רשמי amazon.com

קורה לכם לפעמים שמתחשק לכם 1,500 חיפושיות פרת משה רבנו חיות ומתרוצצות, ופשוט אין לכם איפה להשיג? לא עוד. האתר The Daily Dot גילה שאתר המסחר האלקטרוני אמזון מוכר בדיוק את זה. "1,500 חיפושיות פרת משה רבנו חיות - חיפושיות טובות - משלוח חי בהתחייבות!" נכתב בהתלהבות בכותרת המוצר, שעולה עכשיו 3.85 דולר במבצע.

אמזון הוא כבר שנים לא רק אתר למכירת ספרים באינטרנט - והמגוון שלו התרחב לביגוד, אלקטרוניקה, כלי בית ושלל מוצרים אחרים. ועדיין, מוזר לגלות שהאתר מוכר גם יצורים חיים, שנשלחים בשקיות דואר. והחיפושיות הן לא היחידות - יש אגף שלם שנקרא "מכירות חרקים", המבטיחים חרקים חיים שיישלחו לכם לתיבת הדואר בהינף קליק: תולעים, כנימות ואפילו ביצים של גמל שלמה שאפשר להנביט בבית.

חיפושיות פרת משה רבנו למכירה באמזון. אתר רשמי amazon.com,
ככה זה נראה. תיהנו!/אתר רשמי amazon.com

אז למה, לעזאזל, שאנשים יקנו באינטרנט שקית חיפושיות? בתיאור המוצר באמזון כתוב ש"חיפושיות פרת משה רבנו הן חרקים טובים, והם נהדרים לילדים, מסיבות יום הולדת ופרויקטים לבית הספר". אמנם עדיין לא יצא לנו לבלות במסיבת יום הולדת עם חיפושיות, אבל כנראה שיש בעולם אנשים עם צורך כזה. בנוסף, פרות משה רבנו הן מצרך מבוקש אצל חקלאים, שכן הן משמשות הדברה טבעית למזיקים. כך גם שאר החרקים החיים המוצעים למכירה באתר - כמו למשל, שקית ובה 25 מיליון נמטודות מועילות (25 מיליון בול, ספרנו), שהן למעשה תולעים שניזונות מחרקים מזיקים ועוזרות להדביר אותן. גם כאן מבטיח עמוד הרכישה כי התולעים יגיעו אליכם כשהן "חיות ורעננות!", אם כי לא נאמר דבר על הערך הבידורי שלהן במסיבות יום הולדת.

בקיצור, אם יום ההולדת של אהובכם מתקרב ועדיין לא החלטתם מה לקנות לו, למה שלא תנסו לשלוח לו 1,500 יצורים חיים ומבולבלים שמשתוללים בבהלה בתוך התיק של הדוור אחרי שעברו עליהם 10 ימי משלוח על אונייה. או שפשוט תלכו על כיסוי לאייפון.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
חיפושיות פרת משה רבנו למכירה באמזון. אתר רשמי amazon.com,
מוצר שנפתח לא יוחזר!/אתר רשמי amazon.com
  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully