וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוד החדשות 0404 הוסר מפייסבוק

20.2.2015 / 15:52

עדיין לא ברור מדוע עמוד החדשות הפופולרי הוסר מהרשת, אך בינתיים מופעל עמוד חלופי לטובת הגולשים. עדכון: העמוד חזר לפעילות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום (ו') הסירה הנהלת פייסבוק את עמוד החדשות הפופולרי 0404. העמוד 0404 סיפק חדשות בזמן אמת שלרוב דווחו על ידי הגולשים שלו, קצת בדומה לעמוד "סטטוסים מצייצים" שהוסר בינואר.

באתר הרשמי "חדשות 0404" נמסר: " דף הפייסבוק של חדשות 0404 אינו זמין כעת - הנסיבות נבדקות. גולשינו היקרים מוזמנים להמשיך לצרוך חדשות באמצעים בהם השתמשו עד היום: אתר חדשות 0404, אפליקציות אייפון ואנדרואיד, טוויטר, יוטיוב, דיוור באימייל ועוד. זה הזמן להודות לכל תומכינו ותורמינו, אשר נתנו לנו את הכח להפיק בזמן אתר אינטרנט ואפליקציות לשירות נרחב של מאות אלפי גולשים".

בפוסט נפרד באתר שעלה בשעה האחרונה מפנים באתר לעמוד הפייסבוק המשני 0404News ומזהירים מחקיינים (כמו במקרה "סטטוסים מצייצים", שעד היום עמודים לא רשמיים קיימים וצוברים תאוצה).

פייסבוק מסירה עמודים לאחר שגולשים מדווחים שהם לא עומדים בחוקים שהיא עצמה קבעה, כמו תכנים לא הולמים. הסיבה להסרה של 0404 עדיין לא ידועה וגם לא ידוע אם האתר הרשמי יחזור בקרוב, נמשיך לעקוב ולעדכן. ממנהלי האתר טרם נמסרה תגובה.

ניתן עדיין לשלוח ידיעות בצינורות האחרים של האתר - אתר האינטרנט, האפליקציה לאייפון, האפליקציה לאנדרואיד, עמוד הטוויטר ועמוד היוטיוב.

עדכון 21.2:

העוד 0404 חזר לפעילות, ופרסם הודעה ראשונה לגולשים בשעה 19:00. לדברי מנהלי העמוד, פייסבוק הודיעה להם שנתקבלו תלונות על תוכן "לא ראוי" אך לא סיפקה הסברים נוספים. מנהלי העמוד יצרו קשר עם פייסבוק ישראל, אך ללא הועיל. לאחר מספר שעות שב העמוד לפעילות, אולם תחת ההגדרה של not verified - המושג המגדיר עמודים בלתי רשמיים שאמינותם מוטלת בספק. על פי רוב, הגדרת עמודי פייסבוק כ-not verified עלולה להשפיע לרעה על מספר הכניסות לעמוד.

בפורומים ואתרים ערביים נכתב ש"האתר המזוהה עם הישות הציונית הופל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully