וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשים גרמו לגוגל לחשוב שתפוח אדמה הוא קונסולת משחק

23.2.2015 / 6:00

למשך מספר שעות, כל מי שחיפש בגוגל "קונסולת משחק" קיבל תמונה של תפוח אדמה. לתעלול אחראים אנשי פורום רדיט, שהצליחו לגרום לו לקשר בין מילות החיפוש לתמונה

גולש רדיט מחליף תמונה של קונסולת משחקים בתמונה של תפוח אדמה. dailydot, אתר רשמי
בתמונה: קונסולת משחקים/אתר רשמי, dailydot

אנשי פורום רדיט ידועים בחיבתם למתיחות ותעלולים, והם לא פעם מנצלים את כוחם כקהילה גדולה יחסית של גולשים (שחלקם גם מתמחים בענייני מחשבים) כדי לשבש את שגרת יומה של הרשת. הפעם ה"רדיטורז" החליטו לבלבל את גוגל, ועל הדרך גם את הגיימרים.

שלשום (ש') העלה אחד הגולשים לרדיט תמונה של תפוח אדמה. "קונסולת משחקים", כתב הגולש מתחת לתמונה, ומיד הסביר: "אם תצביעו לפוסט הזה, התמונה תופיע כשאנשים יחפשו בגוגל את המילים 'קונסולת משחקים', 'אקסבוקס 1' ו'פלייסטיישן 4'".

הרעיון הוא פשוט: לאחרונה פורסם כי גוגל כוללת בתוצאות החיפוש שלה לא רק אתרי חדשות "רשמיים", אלא גם אתרים נוספים - ובתוכם גם רדיט. כשמילת חיפוש מסוימת מוזכרת מספיק פעמים בצירוף לתמונה באתר שגוגל מחשיבה כמקור אמין, התמונה תקושר למילת החיפוש. זה אומר שאם פוסט התפוח-אדמה יהיה מספיק פופולרי ונצפה, גוגל תקשר את התמונה שלו עם המילים שהופיעו בו, וכך בפעם הבאה שחובב-משחקים יחפש קונסולת משחקים בגוגל - הוא יקבל תמונה של תפוח אדמה.

גולש רדיט מחליף תמונה של קונסולת משחקים בתמונה של תפוח אדמה. dailydot, אתר רשמי
מתוך אתר ה-dailydot/אתר רשמי, dailydot

הגולשים התגייסו לתעלול המוזר, והוא קיבל אלפי הקלקות תוך זמן קצר. חלק מהגולשים גם הוסיפו לשרשור את המילים gaming console שוב ושוב, כדי לחזק את הקשר בין התמונה למילה.

בסופו של דבר, המאמצים נשאו פרי, כלומר ירק: אתר הדיילי דוט דיווח כי לזמן מסוים, התמונה הראשית של המילים "קונוסולת משחקים" בגוגל הייתה תפוח אדמה, ואף צירף צילום מסך של הפלא. "עשינו את זה!" הגיבו הרדיטורז בהתלהבות, וכבר התחילו להשתעשע במחשבה על הקורבן הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully