וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HTC One M9 נחשף במלואו

23.2.2015 / 12:36

כשבוע לפני השקתו הרשמית, אתר גרמני חושף תמונות באיכות גבוהה של המכשיר החדש שאמור להציג שיפורים קלים לדור הקודם. וגם סמסונג בעוד רמז לקראת ההשקה שלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לבטל את אירוע ההשקה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוע לפני הכרזה דלפו תמונות של המכשיר החדש של HTC. עכשיו תחליטו לבד אם השינויים הקטנים שעושה HTC מהדגם הקודם הם סימן טוב, או שהם פשוט מצביעים על היעדר חדשנות. אחרי ש-upleaks כבר הדליפו את המפרט המלא, מגיעה הדלפה של עיצוב המכשיר מאתר גרמני בשם mobilegeeks.de שמפרסם תמונות מלאות ובאיכות גבוהה של המכשיר החדש, שייקרא כצפוי HTC One M9.

התמונות מאשרות למעשה את מה שכבר ידענו לגבי המסך: הוא יגיע בגדול 5 אינץ' FHD (חבל שלא קצת יותר), עם מעבד סנאפדראגון 810, 3 ג'יגה-בייט זיכרון RAM, מצלמה אחורית של 20 מגה פיקסל וקדמית אולטרא פיקסל של 4 מגה-פיקסל ככל הנראה. המכשיר יכלול בטרייה של 2,900 מילי אמפר ויגיע בשני צבעים: שילוב של זהב וכסף יוקרתי ואפור כהה יותר.

העיצוב עצמו מזכיר מאוד את הדור הקודם, עם מסגרת אלומיניום שעוטפת את כל המכשיר. כפתור ההדלקה זז קצת הצידה והמצלמה קצת יותר בולטת כיוון שהחיישן החדש תופס יותר מקום. המכשיר יעלה 749 יורו בגרמניה וצפוי להיות מוכרז ביחד עם שעון תואם במקביל לגלקסי הבא ב-MWC בברצלונה, בראשון למרץ.

עוד הדלפות גם מכיוון סמסונג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסך פונה כלפי מטה, לוקח שתי שניות לקלוט את זה בתמונה ורואים בר צידי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שמתזמרת את ההדלפות שלה כמעט על בסיס יומי היא סמסונג, גם היא לקראת השקה ב-1 במרץ בברצלונה. אותה סמסונג שאתמול פרסמה בעצמה טיזרים למכשיר החדש, חשפה תמונה נוספת שמראה כמעט באופן מלא איך יראה הגלקסי הבא - מהצד.

האתר של רשת הסלולר T-Mobile פירסם כרזה לגלקסי הבא עם הכותרת: " The Next Big Thing is Almost Here". בתמונה רואים די בבירור את המסך המעוגל (דמוי ה-Edge) שעוטף המכשיר. פרופיל המכשיר נראה דק מאוד, אם כי קשה להעריך עד כמה לפי התמונה. עוד ניתן לראות בתמונה כפתור ההדלקה המוכר שנמצא בצד המכשיר גם כן.

לא נופתע אם יהיו עוד הדלפות עד להכרזה ב-1 במרץ למרותש זה כבר קצת מתחיל לעייף.

עוד באותו נושא

סמסונג עושה טיזינג: משחררת שני סרטונים חדשים עם רמיזות על הגלקסי הבא

לכתבה המלאה

  • עוד באותו נושא:
  • MWC 2015
  • htc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully