וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכלבים האלה יש חיים יותר טובים משלכם וגם אינסטגרם יותר שווה

25.2.2015 / 11:38

אם אתם חושבים שהכלב שלכם בר מזל כי הענקתם לו בית חם וטיפול מסור – אתם כנראה לא מבינים עד כמה החיים שלו יכולים להיות יותר טובים. קבלו יום בחיי הכלבים העשירים ביותר בעולם

הכלבים העשירים של האינסטגרם. צילום מסך אינסטגרם, צילום מסך
כך נראים החיים של הכלבים העשירים של האינסטוש/צילום מסך, צילום מסך אינסטגרם

כלבים של עשירים משמשים לעיתים קרובות כאביזר אופנתי שיתאים יופי לנעליים, אבל יש לא מעט חיות מחמד שיודעות ליהנות מכל העושר הזה. הכירו את פרופיל האינסטגרם "הכלבים העשירים של האינסטגרם" ששואף השראה מפרופיל דומה שמציג תמונות של ילדים עשירים באינסטגרם – ומציג – כפי שאתם כבר יכולים לנחש – כלבים עשירים ומפונקים. כדאי שתתחילו לחסוך אם גם אתם רוצים שהכלב שלכם יקח חלק בטירוף הזה.

באינסטוש המדובר תמצאו תמונות של כלבים משתזפים על יאכטות ומזרוני ים, עושים שופינג בחנויות יוקרה, משייפים ציפורניים, משוויצים באקססוריז היקרים שלהם, לבושים בבגדי מעצבים, מתגלגלים בחבילות של מזומנים, טסים במטוסים פרטיים ובמשפט אחד - פשוט נהנים מהחיים הטובים. הכלבים אולי לא מודעים לקנאה שהם מעוררים אצל אחרים – אבל נראה שהם יודעים ליהנות מהפריבילגיה שניתנה להם. גם אתם לא תוכלו להישאר אדישים למקומות האקזוטיים שהכלבים האלה מבלים בהם.

הכלבים העשירים של האינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
הארוחה על חשבוני/צילום מסך, אינסטגרם

המשתמש אסף ופרסם עד כה 50 תמונות של כלבים עשירים תחת ההאשטאג rdoi# והוסיף משפט ציני ומשעשע לכל אחת מהן. המשתמש מבהיר שמטרתו היא לצחוק על הפתטיות של בעלי הכלבים ולא לפרגן להם (כי ממתי אנחנו מפרגנים לעשירים?).

התמונות מעוררות בין היתר גם תגובות שליליות מצד גולשים שטוענים ש"חיי התענוגות" נכפים עליהם, שכן כלב לא באמת מבין מה זה לשחות בים של כסף או להשתזף על יאכטה - ושמה שכלבים באמת צריכים זו משפחה חמה וחיים נוחים במקום קבוע ומוכר. עוד טוענים הגולשים כי הכלבים שמצולמים לצד משקאות אלכוהולים למיניהם צריכים להיזהר שלא לשתות מהם מאחר שהם יכול לפגוע בבריאותם.

עד לפני שנתיים פעל חשבון אינסטגרם של חתולים עשירים, אבל הוא - בניגוד ל"ילדים העשירים" - כשל והפסיק להתעדכן. עכשיו נותר לנו לראות מה יעלה בגורל הכלבים העשירים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

צפו בגלריה:

מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully