וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממיאדה: גולשים צוחקים על תגובת נתניהו לדו"ח המבקר

25.2.2015 / 23:01

עם פרסומו של דו"ח המבקר על מחירי הדיור, פרסם ראש הממשלה פוסט המצהיר כי זהו דו"ח חשוב, אבל אסור לשכוח "את החיים עצמם" ואת האיום האיראני. הגולשים הפכו את הציטוט לבדיחת רשת, ונתניהו מיהר לשנות את הניסוח (אייטם מתעדכן)

עם פרסומו שלדו"ח המבקר, המטיל את האשמה ביוקר הדיור על שלוש ממשלות ובתוכן ממשלת נתניהו, פרסם ראש הממשלה פוסט בנושא בעמוד הפייסבוק שלו. "קיבלנו את דו"ח המבקר לענייני מחירי הדיור וזהו דו"ח חשוב" נכתב בפוסט, "כשאנחנו מדברים על מחירי הדיור, על יוקר המחייה, אני לרגע לא שוכח את החיים עצמם. האתגר הגדול ביותר שאנחנו עומדים בפניו, לחיים שלנו, כאזרחי ישראל, כמדינה – זה האיום של התחמשות איראן בנשק גרעיני עם מטרה מוצהרת להשמיד אותנו".

הפוסט, ובעיקר הציטוט "לא שוכח את החיים עצמם", משך חצי לעג של גולשים רבים אשר ראו בו המחשה להתחמקות של נתניהו מאחריות ולהסטת הדיון לאיום האיראני. בתוך שעות ספורות הוצפה הרשת בממים ובבדיחות על הציטוט, ואפילו הוקם עמוד פייסבוק מיוחד שנקרא "כן, אבל איראן" שבו כל סטטוס מסתיים בהתייחסות תלושה לאיראן. התגובות ברשת היו כל כך רבות ועוקצניות, שכעבור שעתיים ערך נתניהו מחדש את הפוסט שלו והסיר ממנו כל זכר לנושא הגרעין האיראני.

הנה כמה התייחסויות לנושא שהופיעו ברשת:

ממים

סטטוסים

Post by ‎דדי שי‎.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully