וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר הבוגד נתפס בגלל סלפי שלו בעירום עם בחורה במיטה

1.3.2015 / 8:16

גם אתם אוהבים לצלם סלפי של כל דבר שאתם עושים בחיים? תשתדלו לא להיות כל כך טיפשים - אם אתם בוגדים בחברה שלכם, אל תצלמו סלפי אחרי הסקס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תשאלו אותנו למה, אבל זו התמונה שהחבר החליט לשמור על הנייד שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אובססיית הסלפי ממשיכה לגבות קורבנות: הפעם זה תורו של לואיס דייויס בן ה-24 מוויילס, שבגד בחברה שלו, איתה הוא נמצא יחד מאז התיכון, ואז החילט משום מה לצלם סלפי מרשיע ולשמור אותו על הנייד שלו. ב"דיילי מייל" דווח, כי שארלוט בודס בת ה-21 זרקה אותו, לאחר שמצאה על הנייד שלו את צילום הסלפי שלו במיטה כשהוא מתנשק ומתחבק בעירום עם בחורה אחרת.

שארלוט סיפרה שהיא תמיד בטחה בלואיס, אבל החלה לחשוד כאשר הוא התחיל לענות לשיחות בשעות הלילה וכשמצאה מעיל נשי בביתו. כאשר הוא יצא מהחדר והשאיר מאחוריו את הנייד שלו היא עברה על התמונות שם ואכן – מצאה את מה שחששה ממנו. "ראיתי את התמונה והלב שלי צנח. ראיתי שם את לואיס במיטה עם אישה אחרת. הם היו מחובקים במיטה כשהם מתנשקים עם 'זוהר' של אחרי סקס. הוא לא היה יכול להכחיש את זה", היא אמרה. היא מיהרה להתעמת איתו, אולם הוא פשוט לקח לה את הטלפון מהיד ויצא מהחדר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הרגשתי שנשדדו ממני שנות הנעורים שלי", שארלוט ולואיס בימים בהם הוא היה מנשק אותה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמובן שהיא נפרדה ממנו ודאגה שהסיפור יפורסם בתקשורת המקומית. "הרגשתי שנשדדו ממני שנות הנעורים שלי", היא אמרה, "הוא כעת עם מישהי אחרת ואני רוצה שהיא תדע מי הוא באמת". לואיס עצמו הגיב לכתבים שביקשו ממנו תגובה לסיפור ואמר: "מה לעזאזל? זה משהו שקרה בעבר ונגמר כבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully